לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: ניר הירשמן.




ניר הירשמן, מתמודד לפריימריז בליכוד

"אני ניר הירשמן, 39, אב לשלושה ובן זוג בר מזל של אורי, ויזם. אני בוגר חינוך ומדע המדינה באוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר שני במנהל עסקים מרופין. למרות התארים והעובדה שבבעלותי משרד יחסי ציבור, תמיד החשבתי את עצמי בראש ובראשונה חיה פוליטית. הובלתי קמפיינים רבים - כמו המאבק נגד המאגר הביומטרי, וכמו מחאת המילואימניקים של מלחמת לבנון השנייה-ואני אוהב את הדינמיקה, המהירות, והלהט שיש בתחום שבו נלקחות ההחלטות החשובות ביותר".
 
"אני בליכוד כבר לא מעט שנים, וכולנו רואים מה קורה לנבחרות שמעמיד הליכוד לבחירות הכלליות: חברי כנסת שמחוקקים חוקים אישיים, שצווחים על הורים שכולים, שקוראים לשב"כניקים פחדנים. זה קשה לרבים מאיתנו בליכוד לחשוב שאלה האנשים שמייצגים אותנו, ולי זה קשה במיוחד, אולי מכיוון שזכיתי לעבוד עם מיקי איתן. מיקי עיצב את התפישה האידיאולוגית שלי, וחישל את רוח הקרב הפוליטית שלי: הליכוד זה הבית. ועל הבית שווה להילחם. בוודאי שמול הכוחות שמבחוץ, אבל גם מול הכוחות שבפנים, שרוצים להשחית את אמות המוסר שלנו, שרוצים לפגוע בחירות שלנו".
 
"עם הליכודניקים החדשים, אני מרגיש שכיוון הרוח משתנה: אנחנו הולכים להכניס אנשים ראויים, ממלכתיים, שאני מכיר אישית כבר שבע שנים. אני מרגיש אסיר תודה להיות חלק מהם, ומבטיח להוביל את קו החזרה לערכי הליכוד שנגזר מהאג'נדה שלנו ומחוקת הליכוד. אנחנו, כתנועה, חייבים להחזיר את המנדטים שדולפים לנו למפלגות הלוויין. בחירה של ליכודניקים חדשים תאפשר לקהל גדול, שבורח לנו, לשוב למפלגה ולהביא לניצחון הליכוד".
 
פרט שלא יודעים עלי: בעברי הייתי מדריך שייט.