לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: סאאידה סדיק מסארוה.



סאאידה סדיק מסארוה, בת 44, מתמודדת ברשימת מרצ לכנסת



"אני סאאידה סדיק מסארוה, בת 44, ערבייה מוסלמית מטייבה במשולש, אחות מוסמכת בכירה ואם חד הורית. סיימתי לימודים לתואר שני ותזה בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן בנושא בריאות הציבור ומינהל מערכות בריאות".


 


"אני מתמודדת במרצ לרשימת הכנסת ה-21 כי אני חפצה להכתיב סדר יום הומני, אישי ואנושי. מאסתי במפלגות הלאומניות הקיצוניות, קשה לי באופן אישי עם השיח המתגרה והמתלהם. זה בדיוק הזמן לחברת כנסת ערבייה מטייבה. זה בדיוק הזמן להוכיח כי גם אתם מעוניינים לשלב ולהשתלב בשיח ובעשייה שונים מהמקובל". 



"אנא העניקו לי הזדמנות להוכיח את דברי. תנו לי הזדמנות לעזור לאנשים החולים ולחסרי ישע בכל מישורי החיים, בעיקר בחינוך, בבריאות וברווחה. תנו לי הזדמנות להילחם על זכויות נשים, קשישים, ילדים וכול אדם באשר הוא אדם. די לנו בשנאה וטינה, די לנו בשיסויים ופילוגים".



"אפעל בכול מאודי לקרב לבבות, להימנע מסחף העוינות הגואה ולהשכין שלווה ושלום. לא ברח מזיכרוני נושא הסכסוך הערבי-פלסטיני-ישראלי. זו בהחלט סוגיה הרת גורל. בשלב זה אינני רואה את עצמי פותרת אותה, הפתרונות נרקמים ואינם מוענקים".