יהדות התורה מתאחדת מחדש. לאחר שהודיעו על היפרדות לסיעות אגודת ישראל ודגל התורה לפני כשבוע הודיעו היום (רביעי) שתי הסיעות על האיחוד המחודש והצפוי והן ירצו שוב תחת השם יהדות התורה. 



"מדובר במהלך אחדות היסטורי בין הסיעות שהצליחו להגיע להסכם ביניהם מבעוד מועד, מספר חודשים לפני המועד הרשמי להגשת הרשימות לכנסת, זאת הודות לשיתוף פעולה הדוק ומלא בין נציגי הסיעות ובהכוונת מועצות גדולי התורה, הרואים באחדות הפנימית בין הסיעות ערך גדול וחשוב לטובת הציבור החרדי", נכתב בהודעה על האיחוד.



יעקב ליצמן ומשה גפני



יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני מדגל התורה אמר כי "מדובר על תהליך היסטורי שלא היה כדוגמתו. אנחנו הסיעה הראשונה שסיימה את דיוניה הפנימיים ויוצאת בעזרת השם לבחירות בהסכם שיוויוני שעושה נחת רוח לגדולי התורה זצ"ל ולהבדיל לגדולי התורה שליט"א. אנחנו מתמקדים בעזרת השם בהבאת כמה שיותר מצביעים לקלפי כדי להתמודד עם האתגרים בפניהם אנו ניצבים. מדובר בהסכם היסטורי מבחינתה של דגל התורה בפרט ויהדות התורה בכלל".



סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן מאגודת ישראל אמר כי "יהדות התורה ניגשת לבחירות אלו באחדות מלאה ובכוחות משותפים. אנו עדים לצעד מבורך של קידוש השם גדול, להיות המפלגה הראשונה בישראל שמגיעה לסיכום מוקדם על סדר הרשימה ומתוך אחדות. אני בטוח שהמהלך יביא לתוספת כוח משמעותית בבחירות ולהצלחה גדולה בעזרת השם".