חוסן לישראל, מפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, השיקה היום (חמישי) את הפעילות ברשתות החברתיות, וחשפה את סיסמת הבחירות שלה - "ישראל לפני הכל". הוא העלה לדף הפייסבוק החדש שלו סרטון בו הוא אומר: "בשבילי, ישראל לפני הכל. הצטרפו אלי ונצא לדרך חדשה, כי צריך אחרת ונעשה אחרת". בסוף הסרטון, הוא לועג לכל מי שעוקץ אותו על שתיקתו הארוכה ואומר בחיוך: "נראה לי שדיברתי יותר מדי". הפעילות ברשתות החברתיות מלווה בתיוג BG19.
מוקדם יותר השבוע, הוא התבטא לראשונה בנושא שעל סדר היום. גנץ קיבל בפתח ביתו שבראש העין, את פעילי המטה לתיקון חוק הלאום ואמר להם כי "יש לנו ברית דמים, אבל לא פחות מכך, יש לנו ברית חיים ואנו צריכים לוודא שביחד אנחנו בונים את השותפות הזו ואת הברית הזו כברית חיים כמו שראוי שיהיה. אעשה הכל כדי להוביל לתיקון של החקיקה של חוק הלאום, באופן שיביא לידי ביטוי את הקשר העמוק ובלתי ניתן לניתוק, לא רק בקרב, אלא גם בחיים, לא רק בקושי אלא גם בטוב". 

כאמור, זוהי התבטאות ראשונה של גנץ, שמאז שהודיע על כניסתו למערכת הפוליטית, לא דיבר בעצמו ואילו הדברים היחידים שנשמעו מסביבתו היו תגובות לדברי ביקורת נגדו. ב"ימין החדש" מיהרו להגיב לדברים: אמירתו הראשונה של גנץ בפוליטיקה מבהירה - גנץ חבר לשמאל. חוק הלאום הינו הישג היסטורי אשר מחזיר למדינה את אופיה הלאומי, היהודי והציוני מול השחיקה המתמשכת שגרם בג"ץ".