"לא אוהבת את הטיפוס": הלחץ לקראת הבחירות הקרובות עולה ואיתו גם הרצון של הפוליטיקאים להוכיח את עצמם ולהתקדם הלאה בסולם הפוליטיקה. היום (חמישי) תעלה הסדרה "אנשים" ותעקוב הפעם אחר שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין, ישראל כ"ץ (הליכוד). בראיון לתכנית השתתפה גם אשתו של כ"ץ, ורונית, במהלכו סיפרה על דעותיה השליליות לגבי חבר הכנסת לשעבר גדעון סער, "הוא לא עשה שום דבר". 



רונית הצהירה בראיון כי לדעתה בעלה יהיה ראש הממשלה הבא, אחרי שראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, יחליט שהוא רוצה להפסיק. "ביום שביבי יחליט שלא, הוא יהיה אחריו", אמרה. כאשר המראיין הציג בפניה את האופציות האחרות שעלולות לתפוס את תפקיד ראש הממשלה, ואמר "יש גם את גדעון סער", ענתה: "יש גם את החתולה שעומדת פה בחוץ". 


אשתו של ישראל כץ בתכנית "אנשים"

"יש את מירי רגב", אמר לרונית המראיין, והיא ענתה: "לא מכירה אותה". "יש את איילת שקד", ניסה שנית, ונענה בתשובתה של רונית: "לא שייכת". כשנשאלה שוב בראיון האם לדעתה סער לא רלוונטי, הסבירה: "בעיניי לא. אני לא אוהבת אותו, לא מחבבת, לא אוהבת את הטיפוס. הוא גם לא שום דבר. מה הוא עשה? רפורמת המרפסות, וואלה יופי. לעזוב את הפוליטיקה בשביל לראות את דוד הולך? זה לא שאתה אבא בפעם הראשונה בגיל חמישים". 



"אם אתה רוצה לראות מושכת בחוטים זה שם ולא פה", המשיכה רונית, אשתו של ישראל כ"ץ. "מי, גאולה?", שאל המראיין על מנת להבין בדיוק על מי דיברה, והיא אישרה בפניו "ברור".