מספר חודשים לאחר שראש הממשלה כינה אותה "משעממת", הפעילה החברתית אורנה פרץ מצטרפת ליו"ר מפלגת כולנו משה כחלון. בכנס תמיכה של מפלגת 'כולנו' שהתקיים היום (חמישי) במלון קיסר בטבריה עם שר האוצר, נאמה פרץ, ואמרה: "איזו קבלת פנים אני מקבלת פה לעומת המקום ההוא. אני פעילה חברתית הרבה מאוד שנים ומבינה בפוליטיקה. עד אתמול הבית הפוליטי שלי היה בליכוד. אבל זכותי לבחור במי שאני רוצה".



"השר כחלון ומפלגת כולנו הובילו המון שינויים בחברה הישראלית שאנחנו, המעמד החלש, מרגישים יום יום. החלטתי לתמוך במפלגת כולנו והשר כחלון. צריך שכמה שיותר אנשים יתמכו בכולנו כי באמת אכפת לו מאיתנו", הוסיפה פרץ.



כחלון הודה לפרץ ואמר: "אורנה, אכפת לנו ממך, ואת מצטרפת היום למפלגה החברתית ביותר בישראל".

כזכור, שמה של פרץ, פעילה חברתית בקריית שמונה, עלה לכותרות לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר עליה כי היא "משעממת", לאחר שהתפרצה לדבריו בדרישה להקים חדר מיון במהלך אירוע חנוכת מוקד רפואי בעיר.

בדיון בכנסת לפני שלושה חודשים, דיברה פרץ על התקופה הקשה שעברה עליה מאז התקרית. "באותו יום כשמחאו לראש הממשלה כפיים, אני הרגשתי שם חשופה, עירומה, כי דחפו אותי, כי הרביצו לי, כי קיללו אותי. באותו יום המשפחה שלי ואחותי התאומה, כי חושבים שזאת אני, עברנו מסכת התעללות. אני לא אתן שישברו אותי, לא אתן. לא אתן שאף אחד ידרוך עלי ואף אחד לא ירמוס אותי", אמרה.
 
"זה שאבי גבאי התקשר אליי באותו יום, לא הסתכלתי על זה כפוליטיקה אלא כבן אדם שהתקשר אליי. וואו, ממש אסון, גבאי התקשר, העולם התמוטט. גם כחלון התקשר והביע את כאבו, כי הוא הרגיש שכאבו בבת שלו. בגלל זה צריך לעשות פוליטיקה?".