המתקפה של הליכוד על בני גנץ נמשכת. היום (שני) התראיין יו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם ברדיו דרום ודיבר על מסיבת הפרידה של הרמטכ"ל לשעבר מצה"ל. "ראיתי גם את הפרצוף המתחסד והצדקן וגם חלק מהמילים שהוא אמר. כשהוא השתחרר מצה"ל הוא עשה לעצמו מסיבת סיום ב-600 אלף שקל מכספי הציבור והמסים. אמרתי לעצמי שאם ראש הממשלה היה עושה מסיבה ב-6,000 שקל, כבר היו שולחים כמה אנשים לחקור אותו".

המראיין מנדי ריזל השיב לחבר הכנסת כי גנץ לא ידע על עלות המסיבה: "יש לו לשכה, יש אנשים שהולכים ומארגנים. הוא לא אמור לדעת מה העלויות". אמסלם ענה: "תראה לאן אתה הולך, כאילו הרמטכ"ל הוא איזה אוטיסט, לא מעניין אותו כלום, לא מבין כלום. 600 אלף שקל מסיבת סיום".
 
 

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לו יש בת אוטיסטית, התייחס לדברים בפייסבוק וכתב: "דודי אמסלם אמר עכשיו ברדיו על בני גנץ שהוא אוטיסט. כי להיות הילדה שלי זו קללה בעיניו. כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים".
"בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם. לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. הוא לא גונב אוכל משולחנות של אחרים במסעדה. הוא לא עובר טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. ההורים שלו לא ערים בלילות ומנסים להבין מי יטפל בו כשהם יהיו זקנים. אני פוליטיקאי, אני אמור תמיד לדבר יפה. לא הפעם. תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי".


לאחר מכן התייחס אמסלם לדברים בטוויטר, לא חסך ביקורת מיו"ר יש עתיד: "יאיר לפיד, כהרגלו בקודש הוא ציני בכל דבר ועניין. לא היתה לי שום כוונה לפגוע בבת שלו ובטח לא בשום אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. אני רוצה לחדש לו שגם אצלי בבית מתמודדים בכאב רב עם מה שהוא מתאר ולכן זו בטח לא היתה כוונתי. בכל מקרה אם מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל מעומק לבי על כך".