בזמן שתוצאות האמת של רשימת מפלגת השלטון בבחירות 2019 ממשיכות להתפרסם, נחשף כי ציפי חוטובלי, סגנית שר החוץ וחברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, התברגה בעשירייה השניה בפריימריז של רשימת הליכוד לכנסת ה־21. חוטובלי התארחה בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, הודתה לכל תומכיה ואף הספיקה לתקוף את בני גנץ על דברים שאמר הבוקר.


"אני מודה למתפקדים. כל מי שבחר בי אמר כן לאידיאולוגיה וכן לערכיות. תודה לצוות שלי שלא ישן ולהתגייסות של כולם. הייתי בקשר מאוד עמוק עם הסניפים והשטח. בקדנציה הקודמת לא יכולתי לעשות זאת כי התחתנתי וילדתי ילדים. זו הייתה קדנציה קצרה. בקדנציה הזו הקפדנו לשמור על קשר עם האנשים, מעבר להישגים במשרד החוץ היה כאן שילוב אמיתי בין הערכה אישית לעבודה פוליטית. שוב תודה לכולם".

באיזה מקום את?
"כרגע ה-12 וזה מכובד מאוד. עוד סופרים את הקולות אבל מה שבאמת חשוב זה שהליכוד האמין בדרך שלי ובאנשים ערכיים בסיעה שלי".

את מברכת את גדעון סער על המקום הגבוה?
"בוודאי. אני חושבת שמגיע לו, הוא היה שר מצוין. החמישייה הראשונה הם אנשים מצוינים".



את שמחה שאורן חזן לא ברשימה?
"אורן היה יותר גימיק מעשייה ואני שמחה שהתנועה שלנו מתרשמת מעשייה ולא מגימיקים".

יולי אדלשטיין שהלך ראש בראש מול ראש הממשלה השתדרג גבוה.
"זו החלטה ראויה. יולי הוא חבר ומסמל את הפנים היפות של התנועה. הוא אדם ממלכתי".

נתניהו חרג מהממלכתיות כשהתבטא בצורה הדורסנית כלפי גדעון סער?
"זכותו של ראש הממשלה לומר במי הוא נותן אמון ובמי לא. אני אישית חושבת שחשוב לשדר אחדות בתנועה. אנחנו יוצאים לקרב קשה. הבחירות האמיתיות הן ב-9 באפריל".

הספקת לקרוא את דבריו של גנץ?
"הספקתי לראות וגם לתקוף. אמר על ההתנתקות שלא יתן יד למהלכים חד צדדיים ומנגד כן מוכן לפנות יישובים. הוא עשה חלוקה פנימית בתוך מערך יהודה ושומרון. די ברור לכולם שגנץ הוא לפיד במדים. הוא חזרה לדפוסים הישנים של מפלגת העבודה זיכרונה לברכה. אני חושבת שמה שקרה למפלגה הזו זה ריסוק מוחלט של עולם הערכים. השמאל היום מחפש משיחים בדמות בני האדם בזמן שהשגיאה שלהם היא בדרך. אין אמון בדרך. יהיה קרב קשה לליכוד במערכת הבחירות, הניצחון לא בכיס שלנו ואנחנו צריכים שכל ימני יצביע לליכוד".

בתוך כך, שר התיירות יריב לוין שהתברג אף הוא בעשירייה הראשונה,   אמר בכאן ב' כי "הדבר הכי חשוב בפוליטיקה זה סבלנות, לא תמיד יש את זה לאנשים. צריך לחכות באורך רוח". על דוד ביטן: "לא רציני לעשות את הניתוח עכשיו, יש עוד 40 אחוזים מהקולות. זה סדר גודל של 25 אלף קולות. זה המון. זה יכול לשנות מקצה לקצה מיקומים ולכן כדאי לחכות".

על גדעון סער: "מה שיפה בליכוד זה העובדה שזאת מדינה דמוקרטית, לא אחד ממנה את האנשים. העובדה שבבחירות המקדימות הצביעו 70 אלף איש גורם לרשימה מגוונת מאוד. זאת לא פעם ראשונה שיש יצרים במערכת בחירות ופריימריז. אנחנו תנועה עם עמדות, אנשים חושבים אחרת וזה לגיטימי. המקום שזה צריך להסתיים הוא אתמול בלילה. עכשיו האחריות היא של כל אחד ואחת מאיתנו לכבד את התוצאות ולצאת למערכה האמיתית כי היא תהיה לא פשוטה".

על נתניהו וסער: "בסוף צריך למצוא דרך שהם יעבדו ביחד. צריך שתקום ממשלה בראשות בנימין נתניהו". על תפקידו: היתה לי זכות גדולה מאוד להיות שר התיירות, אבל לעסוק בחלוקת תיקים עכשיו זה מוקדם. מיותר לרתום את העגלה. ימים אלה לא פשוטים. אם וכאשר נעמוד בסיטואציה הזאת, נקבל החלטה, בינתיים נתרכז בלנסות ולהרכיב את הממשלה הבאה".