לאחר כניסתו של גדעון סער לחמישייה הראשונה ברשימת הליכוד לכנסת ה-21, השר לשעבר יכול לרשום לעצמו עוד ניצחון קטן בעימות המתוקשר בינו לראש הממשלה בנימין נתניהו עם בחירתה של מיכל שיר, העוזרת הפוליטית של סער לשעבר, לנציגת מחוז תל אביב ברשימה על חשבונו של דוד שרן, ראש לשכתו לשעבר של נתניהו ואחד מהחשודים במעורבות בפרשת הצוללות. שיר תשובץ במקום ה-31 ברשימה לאחר שזכתה ב-364 קולות - 20 קולות בלבד יותר משרן.

שיר, אמרה לאחר זכייתה: "כמי שגדלה ופועלת מגיל 14 בתנועת הליכוד, אני נרגשת מהאמון שנתנו בי חברי הליכוד ומודה על התמיכה, על הבחירה ועל והאמון בי. כמי שנבחרה לייצג תנועה מפוארת ורבת זכויות, אני חשה את כובד האחריות על כתפי ומתחייבת לפעול בכנסת ישראל בחריצות, ומתוך שליחות ואמונה. עכשיו נתלכד כולנו ונפעל כתף אל כתף לקראת ניצחון הליכוד והמחנה הלאומי בבחירות הקרבות". 
 
במסגרת פרויקט 'הכר את המועמד', שהתפרסם באתר זה בשבועות האחרונים, סיפרה שיר למעריב אונליין: "גדלתי וחונכתי כליכודניקית ואני פועלת כל חיי למען ארץ ישראל. עבדתי עם בכירי התנועה, בין היתר, בנימין נתניהו וגדעון סער. ייצגתי את ישראל במשלחות רשמיות בעולם וייסדתי לפני עשור את המרכז הישראלי להכשרה פוליטית, שהכשיר רבים מהיועצים בכנסת, בממשלה ובגופי התקשורת. 



"אחרי 24 שנות פעילות בתנועת הליכוד ועשייה למען מדינת ישראל, החלטתי לתרום מכישורי, מניסיוני ומיכולותיי למען מדינת ישראל, גם בכנסת ישראל. 
כחברת כנסת אתמקד בשלושה נושאים: חקיקה למען שיפור איכות החיים של אזרחי ישראל, חקיקה כלכלית שתפחית את היקף התלות בהלוואות ומלחמה חסרת פשרות בניסיון להפוך את ישראל למדינת "כל אזרחיה. כמי שצמחה בתנועת הליכוד ופעילה בתנועה מאז ילדותי, אני מבטיחה לייצג נאמנה את האינטרס הלאומי של התנועה ושל מדינת ישראל". 

במחוזות האחרים, אופיר כץ זכה בגליל והעמקים, שבח שטרן ביש"ע, שלמה קרעי במחוז הנגב, אריאל קלנר בחיפה, עמית הלוי בירושלים, ניסים ואטורי במועצות האזוריות, עוזי דיין במישור החוף ואתי חוה עטיה במחוז דן.