השר וחבר הליכוד, ישראל כ"ץ, שהגיע למקום השני ברשימת המפלגה בבחירות הפריימריז, התראיין היום (רביעי) בגלי צה"ל, והגיב גם להצלחתו היחסית של גדעון סער, למרות ההתקפות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והתייחס גם לדברים השליליים שאמרה אשתו, רונית כ"ץ על סער: "יש לי אישה נפלאה ונהדרת, והיא בהחלט תלחץ לו את היד". 



בהמשך הראיון אמר כ"ץ על הצלחתו של סער כי "חוכמת ההמונים פעלה פה, התוצאות טובות לליכוד ולמדינה. בניגוד למפלגות אחרות, אצלנו לא מרימים יד על המנהיג". עוד התייחס כ"ץ למועמד הפוליטי שעל פי הסקרים הוא האופציה המובילה להחלפת ראש הממשלה, בני גנץ, וכינה אותו "טירון פוליטי עם בעיה מהותית. דבריו הם שמאל קיצוני". זאת אמר כ"ץ כתגובה לדברים שמסר גנץ בראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות", בו התייחס להתנתקות ולכך שישראל "לא צריכה לשלוט בעם אחר". 



באשר להצלחה האישית שהוא עצמו זכה לה בפריימריז, כאשר הגיע למקום השני ברשימה, אמר: "כולנו נהיה מאושרים ונחגוג מספר ימים אבל אין זמן, צריך להתלכד ולצאת לקראת הבחירות". 
 
בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע בפני מקורביו את שביעות רצונו מתוצאות הפריימריז בליכוד ועל רקע העימות המתוקשר בינו לשר לשעבר גדעון סער, שמפס את המקום הרביעי ברשימה, גורם בסביבתו אומר היום כי "נתניהו לא רצה את גדעון סער במקום הראשון - והצליח".

"ראש הממשלה הגדיר שלושה יעדים", נאמר בסביבת נתניהו, "רשימה חזקה ואיכותית. שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה. שהצעתו לשיריונים תתקבל ברוב גדול. כל היעדים האלה הושגו בהצלחה".