ראשי מפלגת הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד והמצטרפת החדשה, הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, ערכו הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת שלא כללה שאלות עיתונאים, בה הודיעו רשמית על הצטרפותה של הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע למפלגה. נפתלי בנט פתח את דבריו ואמר: "שמח מאוד להודיע על ההצטרפות של אלונה כדי לקחת את המהפך שעשתה בבאר שבע לכל מדינת ישראל".



"כולנו באים רעבים בשביל המדינה שלנו, בשביל העם שלנו. בשביל הארץ שלנו, ואנחנו נצליח", אמר בנט, "במפלגה שלנו יש אמון ועבודה משותפת, זה סוד ההצלחה של איילת ושלי. אצלנו, כמו שבעלך שלח לי בוואטסאפ, כולם בשביל אחד, ואחד בשביל כולם. את מגיעה עם הרוח לעשות טוב לעם שלנו".



איילת שקד הוסיפה בדבריה: "אלונה ביקשה להוכיח בנגב שלאיש אין מונופול על ההצלחה, כל אחד יכול להצליח. לכל אחד יש מה שמניע אותו להיכנס לפוליטיקה. מה שמניע אותה את מה שעשתה בבאר שבע בכל הארץ, לצמצם פערים, לתת הזדמנות לכל ילד ולדחוף את הילדים קדימה. תנו לנו את התמיכה. אלונה היא פייטרית ומהפכנית".



צילום: אבשלום ששוני



"מה שמייצג את אלונה שכולנו הגענו למציאות בלתי ניתנת לתיקון, ובנחישות ונשמה גדולה חוללנו מהפכה. בנט חולל מהפכה בחינוך למצוינות, ואני במערכת המשפט. ישראל חוזרת לנצח זה הרבה מעבר לביטחון", הוסיפה שקד.



ברקת אמרה בהצהרתה: "אני שמחה, נרגשת וכמובן מודה להזדמנות להצטרף לימין החדש, זה צוות של חולמים ומאמינים ועושים ומגשימים. נעשה דברים גדולים למען עם ישראל. כשאיילת ונפתלי באו אליי עם ההצעה, הייתי מופתעת. הייתה לי התלבטות קשה בגלל מה שאני עושה היום. רציתי לעשות שינוי חברתי. הפועל ב"ש היא מפעל חיים עבורי, היה לי אפשרות להגשים חלום של חבל ארץ שלם בלי קשר לאן הוא שייך ואיפה הוא נולד. בעיקר קשה לי מול האוהדים המדהימים, אנשים שלימדו אותנו מה זה אהבה ללא גבולות ונתינה ללא תנאי".



"האוהדים האלה הובילו אותנו בצניעות ודרך ארץ, דרך שאני לוקחת איתי למסע חדש. ישראל צריכה תיקון חברתי, כולנו מרגישים זאת. אנחנו חייבים לפעול שכל ילד בישראל יידע שכל חלום הוא אפשרי. אנחנו חייבים לייצר את התנאים כמערכת. עקבתי בשנים האחרונות אחרי פועלם של נפתלי ואיילת. ראיתי איך בנט פתח את הדלת לפריפריה בלימודי המתמטיקה, ראיתי איך היא עושה את המהפכה בלי פלגנות במערכת המשפט. זוהי דרכי. אני מאמינה בימין החדש, אני מאמינה בזכותנו הנצחית לארץ ישראל. אני מאמינה בשיוויון של כולם, כי כולנו ריקמה אנושית אחת. אני מאמינה שיחד ובאמונה ננצח במסע הזה", הוסיפה.