דוד שרן, מי שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הערב (חמישי) בראיון ב"החדשות 12"  להפסדו בפריימריז בליכוד במשבצת של מחוז תל אביב. "התמיכה של נתניהו גרמה לי אושר ושמחה, עשתה גל של אהדה", הסביר, "אין לו זמן להשקיע בכל מתמודד. יש לו מדינה לנהל". שרן התעקש: "לא הפסדתי לגדעון (סער), הפסדתי למיכל. גם ביבי לא הפסיד לגדעון".

לפני הפריימריז, ראש הממשלה הודיע על תמיכתו בשרן. הדבר עורר את חשדם של גורמים באופוזיציה, שטענו כי בתמורה לתמיכה, נתניהו מבקש משרן שישתוק בחקירות בפרשת הצוללות. הוא הכחיש בתוקף את הדבר: "אסור לי להתעסק בנושא הפרשה. החקירה הסתיימה, אני רגוע. הוא לא קשור בפרשה הזו". לדבריו, "כל התיאוריות האלו נועדו לקיים לחץ פוליטי סביב נתניהו - לא היה ולא נברא שום דבר, שום דבר". 

"לא דיברתי עם נתניהו מאז פרוץ הפרשה. אני אוהב אותו והוא אוהב אותי", הוסיף שרן, "ניסו לשרבב אותי כדי להגיע אליו. אני עובדתית אצא מהפרשה הזו נקי". הוא סיכם: "הפרשה הזו לא גרמה לי לבעיות" הוסיף שרן. מגורמים בליכוד נמסר בעבר כי הופעל על שרן לחץ לדבר על פוליטיקאים שתחתם כיהן: "הכרתי את מיקי גנור שנים רבות. לא קיבלתי ממנו כלום".