שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ (הליכוד) התייחס הבוקר (שישי) בשיחה עם ניסים משעל לתוצאות הפריימריז שהתקיימו בתחילת השבוע במפלגה: "שמח על התוצאה ועל היכולת לייצג בצורה נאותה את עמדות הליכוד והעשיה הגדולה שאני מוביל מזה 10 שנים". הוא ציין כי "אדלשטיין חצה את קו הגמר במקום אחד לפני, מגיע לו, הוא אדם ראוי וההפרש בינינו עמד על כמה מאות קולות". השר נשאל ב-103FM למי אתה מאמין בעימות הזה - לראש הממשלה בנימין נתניהו שמייחס לגדעון סער מזימה לחתור נגדו, או לסער שמכחיש. "מאמין למה שראש הממשלה אומר, שאכן היה ניסיון לביצוע של מניפולציה פנימית בליכוד", הסביר. 
"המתפקדים בחרו לחבק את כולם, לבחור רשימה מאוחדת ולפעול למען אחדות בליכוד", ציין כ"ץ, "המועמד שלנו הוא נתניהו ורק הוא ירכיב את הממשלה. לא נאפשר לניסיונות להפריע לו להתקיים". הוא הוסיף: "לא דיברתי על הנשיא, אני מגבד אותו והיחסים שלי איתו תקינים לחלוטין. לדבריו, ביבי אמר שזיהה בליכוד שניסה לבצע מהלך וציין את שמו של סער - הוא לא אדם שיגיד סתם דברים. 
אולי ביבי הוא אובססיבי ופרנאויד בכל הקשור לסער?

ממש לא. ניסים הרי שקלו להתמודד מולו בעבר. הוא לא מודאג מכך שלא תהיה לו תמיכה במפלגה. 
אז למה הוא מתנפל על סער?
ראש הממשלה אמר שהגיע לידיו מידע ואמר את הדברים שלו בצורה ברורה. התשובה היא כן - אין בידי את הפרטים הוא לא חלק אותם איתנו, אבל זה מאחורינו.
"בפריימריז נבחרה רשימה מאוד מכובדת שתסייע לליכוד במערכת הבחירות", הוסיף השר והתייחס ליו"ר מפלגת חוסן לישראל בני גנץ: "הוא לא שמאל אלא קיצוני, הוא דיבר על התנתקות חד צדדית". הוא סיכם כי "אחרי ההתנתקות, כולם הבינו שאסור יותר לבצע פינוי תושבים מבתיהם".