תת אלוף במילואים ויו"ר מפלגת "מגן", גל הירש, תקף היום (שבת) במהלך שברבות בבאר שבע את שר האוצר, משה כחלון, שלדבריו סיכל את מינויו למפכ"ל המשטרה. בין היתר ציין הירש כי כחלון ומפלגתו מנעו ועדת חקירה פרלמנטרית לחקור מדוע סוכל מינויו והוסיף כי "אני מציע שכחלון ומפלגת כולנו יגידו לציבור מדוע הם מנעו ועדת חקירה פרלמנטרית, ומדוע הם עמדו כחומה בצורה נגדי?". 



עוד ציין הירש כי "אל תוך שורות המשטרה הסתננו אנשים שגרמו לה נזק עצום", והוסיף: "אני הייתי צריך להיות מפכ"ל אך סוכלתי. יום הלוי גם סוכל. יש מקום לדאגה כיוון שזה הפך לשיטה". 


כזכור, לפני כחודש הציג הירש את מפלגתו החדשה "מגן", שתמודד לכנסת ה-21. כשהכריז על כניסתו לחיים הפוליטיים אמר "מאד רציתי לשרת אתכם כמפכ"ל המשטרה, אך אשרת אתכם בדרך אחרת. עם ישראל בהתעוררות ואתם רואים את זה, אני תמיד מתכוון למה שאני אומר. על המדינה שלנו צריך לשמור". 



כמו כן, בחודש ספטמבר השנה טענה אשתו של הירש, דונה, בפוסט זועם שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, כי בוצע "סיכול ממוקד" לבעלה וכי הקנוניה רחבת ההיקף כללה כלי תקשורת, משרדי יחסי ציבור, חוקרים פרטיים, הורים שכולים, אלופים וקצינים בדימוס, אנשי משטרה ופוליטיקאים.

"בוקר אחד קם אדם ולומד מהתקשורת בישראל שהוא פושע בינלאומי והוא בכלל לא ידע שהוא כזה. הרי ערב לפני, התבשר רשמית שהוא מועמד השר לתפקיד מפכ"ל המשטרה. קדמו לכך פגישות, דיונים ובדיקות בדבר התאמתו, כישוריו וגישתו לתפקיד. תוכננו מהלכים ותכניות והוא נמצא ראוי", כתבה בפוסט בפייסבוק אשתו של הקצין במילואים.

בנוסף לכך, באירוע שבתרבות בבאר שבע השתתפה גם ח"כ נורית קורן, שנדחקה מחוץ לרשימת הליכוד בפריימריז שנערכו בתחילת השבוע,  בו אמרה כי היא מצפה לקבל שריון ברשימה מראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני מחכה לשריון מראש הממשלה רק מהסיבה הפשוטה שהתחלתי את העבודה עם פרשת תימן, ילדי המזרח והבלקן, ואני  רוצה להמשיך זאת. כן אני מצפה ואני מקווה שזה יקרה".

קורן בשבתרבות. צילום: עיריית באר שבע