ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) אמר היום (שבת) כי השר לשעבר משה (בוגי) יעלון ערך "מסע שופינג מביך" אצל מפלגות שונות, בהן מפלגתו של יאיר לפיד, לפני שחבר לרשימת "חוסן לישראל" של הרמטכ"ל לשעבר גני גנץ. "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'", אמר כהן באירוע "שבת תרבות" בבאר שבע. 

"אם היה מקבל כל מה שרצה היה הולך אחרי יאיר לפיד לכל מקום, ברגע שאמרנו לו לא הוא תוקף את לפיד. שיתבייש לו", הוסיף. חבר הכנסת מיש עתיד התייחס לרשימתו של גנץ ואמר: "אני רוצה לשמוע ממפלגת חוסן ישראל יותר מהות. גנץ אדם ראוי וערכי. יש עוד שבועיים, זה הרבה זמן בפוליטיקה. מעבר לשאלות על מי מקום ראשון ומי שני אנחנו צריכים לשמוע ממנו על מהות".

ח"כ כהן אמר גם כי יו"ר יש עתיד צריך להוביל את גוש המרכז-שמאל ולא גנץ. "אני אומר ליאיר לפיד רק אתה צריך להוביל את הגוש הזה, זו עמדתי מתוך היכרות עם הנבחרת הטובה ביותר", אמר. "לי יש את הניסיון כשר רווחה וליעל כשרת בריאות, אנחנו יודעים להיכנס לתפקידים ולהתחיל לעבוד ישר". כזכור, רשימתו של גנץ מובילה בסקרים על יש עתיד וממוקמת שנייה אחרי הליכוד.
מטעמו של יעלון נמסר בתגובה לדברי כהן כי ״חבל שיש כאלה ביש עתיד שנלחצים ומפיצים כזבים. יעלון לא ביקש להצטרף ליש עתיד, השיח עסק אך ורק בבחינת אפשרות לחיבורים בין מפלגות. נקווה שמאיר כהן יפנים: יש עתיד בחיבורים - אין עתיד בשקרים״.