חבר הכנסת איתן כבל חטף אמש מכה קשה בפריימריז של מפלגת העבודה, כשחברי המפלגה הציבו אותו במקום ה-11, שמשמעותו המקום ה-15 ברשימה לכנסת, הנחשב לא ריאלי. הבוקר (שלישי) הוא התייצב לראיון אצל אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן ב', והודה: "אין ספק שקיבלתי סטירה ממתפקדי העבודה". כבל גם מתח ביקורת על המצביעים ואמר כי "הטעות הגדולה שלהם היא שהם לא מבינים שאני לא הבעיה".

גם יו"ר המפלגה, אבי גבאי, לא נשאר נקי מביקורת, ולשאלה האם הוא חיסל אותו, ענה כבל: "חד משמעית כן. איך אומרים בארץ נהדרת? בשער בת רבים". לאחר מכן הוסיף כי "גבאי חיפש אותי אחרי הפריימריז – אולי רצה לדעת אם אני עוד חי".

על השאלה אם יש סיכוי שהוא ישוריין למקום גבוה יותר על ידי ראש המפלגה, אמר כבל, כי "אני לא רואה סרט שבו הוא משריין אותי ברשימה". לאחר מכן התייחס לסוגייה באופן יותר כללי ואמר כי "אם אין דמות שיכולה להרים את מפלגת העבודה, גבאי צריך באומץ לוותר על השריונים. לא להמשיך ולהתחפר במקום".

כאמור, אמש הגיעו מעל 30 אלף חברי מפלגת העבודה לקלפיות על מנת לבחור את הרשימה לכנסת. בסופו של היום, הגיעו שני בוגרי המחאה החברתית, איציק שמולי וסתיו שפיר, לשני המקומות הראשונים בפריימריז. אחריהם הגיעו שלי יחימוביץ', עמרי פרץ, מרב מיכאלי, עומר בר-לב, רויטל סויד, יא-יא פינוק ומיכל בירן.