ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, תוקף פעם אחר פעם את ראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו ואת ממשלתו בכל כלי התקשורת, אך ממשיך להתעקש: "אין מה להתעסק בי, העיסוק בי מוריד את הסיכוי ליצור גוש חוסם מול נתניהו". הבוקר (רביעי), דיבר ברק ברשת ב' והודה: "כנראה שנתניהו לא הולך להתחלף. אני מדבר בתור אזרח מודאג שהיה בכל התפקידים". 



"יש החמצות אדירות בכל התחומים" הצהיר ברק, והתייחס לתקיפות האחרונות בסוריה, "ראש הממשלה, ברהב המיותר שלו על סוריה, כבר השיג הגבלה על חופש הפעולה של חיל האוויר באזור. הרהב נועד לשרת צרכים אישיים, גם במסגרת הבחירות, גם דחף לפרסום עצמי - אנחנו נחטוף את תוצאות הרהב שלו שנים אחר כך". 



ברק התייחס גם לעובדה שנתניהו ממשיך להצטלם עם חיילים למרות האיסור של מנדלבליט: "התמונות שלו עם חיילים הם פרסומות. אותם גופים שהיו צריכים להגן על המדינה - תוקפים אותה, כמו איזו מחלה אוטו-אמיונית". כזכור, נתניהו תקף את ההחלטה הזו וכינה אותה "מוזרה".



על המגעים עם מדינות המפרץ אמר ראש הממשלה לשעבר: "יש הזדמנות שבאה פעם בדור להסדר עם המפרציות, ונתניהו מפזר סוכריות רעל. הממשלה שלו חסרת אחריות, שלא סוגרת אפילו את הפרצות בגדר ההפרדה בירושלים משיקולים פוליטיים בגלל חשש לעבור את הקו הירוק. בתוך הפרצות האלה נכנסים הרוצחים שעושים פיגועים בארץ, כמו רצח אנסבכר. הציבור צריך לומר שממשלה כזו לא יכולה להמשיך". 

"הכנסתי האישית למשוואה הזו לא תעזור. ברגע שאתחיל לדבר על עצמי, הניסיון שלי להביא את עצמי נראה כמו ניסיון לפרסם את עצמי. אני מודע לזה שברגע שאתפס כמי שדואג לעצמו, יחשבו שאני לא רוצה לתרום באמת" אמר ברק על הצטרפותו הפוטנציאלית למערכת הפוליטית, "אם אוריד מחיי את 17 השנים הראשונות אני כבר 60 שנה בשירות הציבורי", סיכם ברק, בסוף יום הולדתו ה-77 שחל אמש, והוסיף: "אני מסתכל אחורה בסיפוק וללא טרוניה".