נמשכת הסאגה סביב ספירת הקולות בפריימריז של מפלגת הליכוד. בית הדין של הליכוד יתכנס היום (רביעי) בצהריים כדי לדון בנושא ספירת הקלפיות מחדש, על פי בקשת עו"ד שי גלילי, וכן לדון בשורה של עתירות שהוגשו לו, זאת לאחר שבית הדין של הליכוד הוציא אמש צו מניעה ארעי האוסר באופן מוחלט על מנהלת הליכוד, או כל מי הפועל מטעמה, לפתוח את הקלפיות החתומות או בחומרי ההצבעה עד להחלטה חדשה בעניין.
הצו ניתן בעקבות פנייה דחופה של מבקר התנועה עו"ד שי גלילי שגילה אמש כי חלק מן הקלפיות, במרכז הלוגיסטי של הליכוד בחולון, נפתחו תוך תלישת אזיקונים והוצאו מהן פרוטוקולים החתומים בידי יושבי הראש. חבר בית הדין, עו"ד יצחק בם, מונה על ידי נשיא בית הדין עו"ד מיכאל קליינר, לדון בנושא והחליט להוציא צו מניעה זמני בעניין.
 צו המניעה הדחוף שהוציא הליכוד by on Scribd

לדבריו "טענות המבקר חמורות ומצריכות בירור. כדי לא לפגוע באמון המתמודדים והמצביעים בתוצאות הספירה ולמנוע לזות שפתיים ניתן צו מניעה ארעי האוסר באופן מוחלט על המנהלת, כל הפועל מטעמה או כל אדם שהוא, לגעת בקלפיות החתומות או בחומר ההצבעה, לפתוח שקים חתומים או לעשות כל פעולה אחרת. ככל שנעשות פעולות כאלה יש להפסיקן לאלתר".
 
היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד אבי הלוי, קיבל אמש את צו המניעה בדוא"ל ונדרש לוודא את ביצועו מיד עם קבלתו. כתוצאה מתעכבת ההחלטה להקליד מחדש את תוצאות הבחירות בפריימריז, כפי שהוחלט אתמול על ידי ועדת הבחירות של הליכוד בראשות השופט בדימוס מנחם נאמן.