תמחק את כל התמונות עם החיילים: הנחיה חדשה של היועמ"שית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, מורה על בנימין נתניהו להסיר מהרשתות החברתיות את כל התמונות של החיילים שהעלה מאז שנקבע מועד הבחירות - ה-9 בינואר, כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 13. ראש הממשלה כיבד את הבקשה וחלק מהתמונות שפורסמו הוסרו מהרשתות החברתיות. 



כזכור, אמש העלה ראש הממשלה סרטון לחשבון הפייסבוק שלו, שצולם כאשר היה בדרכו לבסיס חיל הים בחיפה, ובו התייחס להוראת היועץ המשפטי לממשלה, לפיה הוא אינו יכול להצטלם עם חיילים - זאת בשל החשש שמדובר בתעמולת בחירות.



בסרטון אמר נתניהו: "אני עומד להמריא מכאן מירושלים לבסיס חיל הים בחיפה והייתי מאוד רוצה לקחת אתכם פנימה לבסיס, אבל יש איזה הנחייה מוזרה - אי אפשר להצטלם עם חיילים. בעצם גם אני הייתי חייל - חייל ומפקד בסיירת מטכ"ל. אולי אסור לצלם גם...".



"לא יודע יש להם כל מיני דברים מוזרים. אבל אני אגיד לכם מה אני כן רוצה לעשות. כשאני פוגש אתכם במדים אני כן הולך לצלם אתכם, להצטלם אתכם ואני ארצה לפרסם את זה אחרי הבחירות, כי יש לי למעלה משני מיליון עוקבים, רבים מהם מארה"ב, הודו, ברזיל. ואני רוצה שהם יראו אותנו יחד. אני רוצה שהם יראו אתכם כי אתם הפנים היפות והאמיתיות של מדינת ישראל ושל צבא הגנה לישראל. אז נצטלם יחד בהמשך, להתראות!".



בתגובה לתלונת נתניהו בסרטון, ממפלגת העבודה נמסר: "נתניהו התרגל לערבב בין אינטרסים פוליטיים לאינטרסים ביטחוניים וחשב שיוכל להשתמש בחיילי צה"ל כניצבים בקמפיין שלו. את נתניהו אי אפשר לשנות. את נתניהו צריך להחליף".