הבית היהודי והאיחוד הלאומי הגיעו להסכם על ריצה משותפת בבחירות לכנסת, כך נמסר הלילה (חמישי) מהמפלגות. לפי ההסכם, הרב רפי פרץ יכהן כיו"ר המפלגה, והרכבה בצורת ריצ'רץ' - יהיה כאשר הבית היהודי במקומות אי זוגיים והאיחוד הלאומי במקומות הזוגיים ברשימה. כמו כן סוכם כי בצלאל סמוטריץ' יהיה הראשון לבחור בתפקיד בכיר בממשלה, ובמידה ויהיה רק תפקיד אחד - תתבצע עליו רוטציה. 
במקביל לרוטציה בתפקיד השר היחיד, במידה וברשימת הכנסת ייכנסו מספר אי זוגי של חברי כנסת - תהיה רוטציה במקום האחרון ברשימה. סעיף נוסף בהסכם קובע כי משלב זה והלאה, כל ההחלטות יתקבלו בהסכמת שני הצדדים וחלוקת כלל התפקידים תתבצע באופן שיוויוני, על ידי שני יושבי הראש. 

הרב רפי פרץ יו״ר הבית היהודי מסר כי "הערב הציונות הדתית ניצחה. אני מברך על ההסכם שנחתם הערב עם שותפנו הטבעיים באיחוד הלאומי, הסכם שהושג מתוך הבנת גודל השעה והאתגרים העומדים בפניינו, ומתוך חברות וענווה משותפת אנו יוצאים הערב לדרך חדשה". הוא הדגיש: "יחד נוביל את הציונות הדתית לבית גדול, חזק ומשפיע במדינת ישראל".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר האיחוד הלאומי הוסיף כי "זה אמנם היה ארוך ומתיש, אבל ברוך ה׳ המטרה הגדולה הושגה. אחדות מנצחת בציונות הדתית. מודה לשותף שלי לדרך החדשה הרב רפי פרץ. אני משוכנע שיחד נוביל להישג עצום בבחירות". הוא אמר: "בימים הקרובים נמשיך לעשות מאמצים גדולים כדי לצרף לרשימה גורמים נוספים כדי שהימין האמיתי לא יזרוק קולות לפח. ועכשיו, סוף סוף, הולך לישון".

כמו כן, מפלגת עוצמה יהודית התייחסה להסכם: "מברכים את הבית היהודי והאיחוד הלאומי שהגיעו סוף סוף לחיבור בין המפלגות. מקריאת ההסכם עולה כי אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא התייחסו ולא השאירו מקום לאנשי עוצמה יהודית ומפלגות נוספות וסבורים כי פיצול נוסף בימין אפשרי. בעוצמה ירוצו בבחירות הקרובות עם גורמים נוספים ויחד איתם נהיה הפתעת הבחירות. מאחלים לבית היהודי והאיחוד הלאומי לעבור את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת הבאה".