"ראיתי את הנאום של בני גנץ בכנס במינכן, לא שהיו ציפיות גבוהות שנשמע ממנו גדולות ונצורות, וכמובן שזה לא באנגלית של ביבי, אבל היו שני דברים חשובים מאוד, מעבר לעצם קיומו", אלון בן דוד הפרשן הצבאי של חדשות 13 הסביר ב-103FM, "קודם כל, הוא נתן נאום באנגלית סבירה. אמנם בחדר הצדדי, אבל שתבינו שמופיעים שם אנשים מאוד בכירים". הוא הדגיש כי "על הבמה המרכזית עולים רק מנהיגים, שרי חוץ ושרי ביטחון. דבר שני, הוא החזיר את המילה שלום ללקסיקון, הוא אמר את זה ארבע פעמים בנאום שלו, וזאת הפכה להיות מילה מגונה בשיח שלנו. קצת מרענן לשמוע אותה חוזרת".

בן דוד הוסיף: "גנץ הדגיש שאי אפשר להעביר נייר בינו לבין נתניהו בנושא האיראני, והוא אמר שהוא מאמין שהוא יילחם איתו כתף אל כתף ביחד". לדבריו, זו פרשנות שאפשר לעשות, לגבי אם הוא ילך איתו אחרי הבחירות או לא. "עוד הוא הזכיר בנאום שאמא שלו ניצולת שואה מברגן בלזן, נאום תקיף כלפי איראן, והוא נאמר דקות אחרי נאום של זריף ואיום של מלחמה בסוריה, אז מבחינת גנץ - הוא בא וניצל פירצה שנתניהו השאיר לו, ולא הבין שהוא עושה את זה", אמר הפרשן, "לא עשה פגישות מדיניות, וחוץ מהגנרל פטריוס, לשעבר מפקד ה-CIA. הוא הראה שהוא יכול לייצג את ישראל בעולם. אמירות ברורות לא שמענו ממנו".
הוא ציין כי "היו הרבה עיתונאים ישראלים, אבל הרבה מאוד עיתונאים זרים, האולם היה מלא כולו. היו לא מעט משתתפי ועידה - גנץ חיכה עד שזריף יסיים לדבר ואז באו לשמוע אותו". בן דוד הסביר כי "לבני היתה במינכן ביומיים הראשונים, עבדה כאן קשה והיתה בהמון פגישות עם לא מעט אישים". הוא אמר כי "היא נפגשה עם אנשים שהיא לא רצתה לחשוף את זהותם. המטה שלו די יעיל. ביבי ביטל ביום שלישי, והחבר'ה של גנץ זיהו את ההזדמנות, קפצו עליה, והפכו את גנץ לחלק מהוועידה. זה צוות מחודד ויעיל".