יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הציג הערב (שלישי) את רשימת המועמדים של המפלגה לכנסת ה-21, אותה גיבש בשבועות האחרונים. "אני מצטנע, לי אין ספק שאם נמשיך באותה דרך ונעשה עבודה טובה נוכל להגיע ל-12 ואפילו 13 מנדטים", אמר ליברמן. במקום השני ברשימה חבר הכנסת עודד פורר, כשאחריו יבגני סובה, עיתונאי ואיש תקשורת בשפה הרוסית, אלי אבידר, איש עסקים, בין היתר מנכ״ל לשעבר של הבורסה ליהלומים וחה״כ לשעבר יוליה מלינובסקי סוגרים את החמישייה הראשונה.

בעשירייה נכללים גם ח״כ חמד עמאר, אלכס קושניר, לשעבר מנכ״ל משרד העלייה והקליטה, מרק אפראימוב, סגן ראש עיריית שדרות, לימור מגן תלם, יועצת משפטית של עיריית מגדל העמק וד״ר אלינה ברדץ’- יאלוב.

עשרה מועמדים נוספים הם שאדי חלול, חבר מועצת גוש חלב ויו״ר העמותה הארמית-נוצרית בישראל, אלכס פרידמן- יו״ר עמותת ״נכה לא חצי בן אדם״, דור דוידיאן, יו״ר צעירי ישראל ביתנו, שחר אלון, עו״ד ואיש הייטק, אילנה קרטיש, ספורטאית אולימפית, משה סדיה, בוריס שינדלר, יזם ופעיל חברתי, הילה איריס ידיד ברזילי, עו״ד ומגשרת, אביב כהן, יועץ פרלמנטרי, ואמיר שניידר, יועץ משפטי וסמנכ״ל רגולציה בהתאחדות האיכרים.
 
בפתח דבריו התייחס ליברמן למדגמים האחרונים. "לגבי הסקרים, מדובר במלחמה פסיכולוגית מדובר במניפולציה. אנחנו יודעים איך להביא את המצביעים שלנו לקלפי, יש לנו דרך ומשנה סדורה. בחיים לא תשמעו אותי מגמגם ומזגזג. התנגדתי להתנתקות, לעסקה עם טורקיה וגם לדמי הכופר לארגון הטרור חמאס".

סופה לנדבר, מי שכיהנה כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו, הודיעה היום כי לא תתמודד בבחירות לכנסת. בהודעה שפרסמה בפייסבוק כתבה לנדבר: "חברים יקרים, לאחר 13 שנים במפלגת ישראל ביתנו ושלוש קדנציות בהן כיהנתי כשרת העלייה והקליטה, לא אקח חלק בבחירות הקרובות מטעם מפלגת ישראל ביתנו. הייתה לי זכות גדולה לשרת את ציבור העולים בכל תפקיד שהייתי בו ואמשיך לעשות זאת גם בעתיד. אני מאמינה שציבור העולים לישראל הינו הון אנושי החשוב מאין כמוהו הן לחברה הישראלית והן לכלכלת ישראל". 
 
עוד הוסיפה לנדבר: "אני מקווה שנושא העלייה ימשיך לעמוד במוקד המשימות של מדינת ישראל והממשלה שתקום. אני מודה ליו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, על ההזדמנות והאמון שנתן בי. אני מודה לשותפיי לדרך ולציבור הרחב. אני מאחלת למפלגת ישראל ביתנו הצלחה בבחירות הקרובות". לנדבר כיהנה כשרת העלייה והקליטה בשנים 2009–2015 ו-2016–2018. את תפקידה סיימה לאחר התפטרות סיעתה מהממשלה.