במשכן הכנסת נפתח היום (רביעי) תהליך הרישום של המפלגות, המבקשות להתמודד בבחירות לכנסת ה־21. המפלגה הראשונה להציג את רשימתה היא הימין החדש. השרה איילת שקד ואלונה ברקת, נציגות הימין החדש, היו הראשונות להגיע למשכן הכנסת כדי להציג את רשימתן ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר.

עם כניסתה לאולם הוועדה אמרה השרה שקד: "אנחנו שמחות להגיש את הרשימה המצוינת של הימין החדש. נבקש את האות נ' (אחת האותיות הפנויות) רה"מ הבא יהיה בנימין נתניהו, השאלה היא איזה קואליציה הוא ירכיב. המטרה שלנו להיות השותפה הגדולה בקואליציה שתקום".

השרה שקד התייחסה לאיחוד האפשרי בין הבית היהודי-האיחוד הלאומי לעוצמה יהודית ואמרה: "איחוד זה משהו טוב למדינת ישראל ולגוש הימין". עוד הוסיפה כי "המטרה שלנו להוכיח שצדקנו כשהקמנו את הימין החדש ושהגוש יגדל". ברקת אמרה: "זו הפעם הראשונה שלי בכנסת. זה רגע חשוב ומרגש. אני מקווה שנקבל את אמון הציבור".

השופט שואל את שקד איזו אות היא רוצה. "נ", השיבה, "נ' של הימין". "חשבתי נ' בגלל נפתלי", אמר השופט מלצר. מפלגת זהות, בראשות משה פייגלין היא הרשימה השנייה שביקשה אישור. מי שהגיש את הבקשה הוא הח"כ לשעבר חיים אמסלם. הם ביקשו את האותיות ז' או י"ז. 

נציגי מפלגת גשר, שהמתינו כל הלילה כדי לתפוס תור במשכן הכנסת, פנו לאחור ולא נכנסו לשופט מלצר. שם מעדיפים לראות מה יהיו ההתפתחויות הפוליטיות בין חוסן לישראל ליש עתיד.
 
חלון ההזדמנויות קרוב לסיום
 
תהליך רישום המפלגות יינעל מחר בשעה 22:00. פירוש הדבר הוא שלכל המגעים בין המפלגות לחיבורים ביניהן - ובמיוחד החיבור המדובר במרכז בין חוסן לישראל בראשות בני גנץ ליש עתיד בראשות יאיר לפיד - יש מרווח זמן צר לנסות ולהגיע לסיכומים, וכי מחר בערב ייסגר חלון ההזדמנות סופית.
בהקשר זה נמסר אתמול מיש עתיד כי נציגיה יגיעו למשכן רק מחר, כדי להשאיר את הדלת למו”מ עם מפלגתו של גנץ פתוחה עד לרגע האחרון. לעומתם, נציגים של מפלגות קטנות התייצבו כבר שלשום בלילה בשער פולומבו, בכניסה למשכן, כדי לתפוס מקום בתור ולנסות לזכות באחת משמונה האותיות הפנויות שנותרו לצורך סימון על פתק ההצבעה - ז, י, נ, ק, ך, ן, ף ו־ץ. 
שאר האותיות כבר תפוסות על ידי המפלגות הוותיקות, כך שכל מפלגה חדשה המבקשת להשתמש באות תפוסה, צריכה אישור בכתב מהמפלגה המחזיקה עליה בעלות.

נציגים של ועדת הבחירות חילקו אמש לממתינים מספרים. המפלגה שקיבלה את המספר 1 היא מפלגת הימין החדש. אחריה נכנסו להירשם לבחירות נציגי מפלגת זהות בראשות משה פייגלין, ובעקבותיהם יבואו נציגי מפלגת גשר בראשות ח”כ אורלי לוי־אבקסיס, שלא המתינו לתוצאות המו”מ עם מפלגתו של גנץ, ואחריהם התייצבו נציגי שאר הסיעות, על פי התור שנקבע.
לאחר הליך רישום ובדיקה של מסמכי הרישום, יתחיל תהליך הגשת הרשימות ליו”ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון השופט חנן מלצר ולסגניו, בנוכחות חברי מליאת הוועדה. הרישום יתבצע באולם שפרינצ” בקומת הסיעות בכנסת.
כאשר הרישום יסתיים מחר בשעה 22:00, יתקיים טקס קצר ובו יימסר “מפתח הכנסת” למלצר ויוכרז שתם הרישום וכי אין עוד אפשרות להגיש רשימת מועמדים לכנסת ה־21.