השר יואב גלנט, שנבחר לאחרונה לרשימת הליכוד, תקף הערב (חמישי) פעם נוספת את יו"ר מפלגת "כחול לבן", בני גנץ. בדברים שאמר לחברת החדשות, טען גלנט כי המפלגה החדשה בראשות לפיד וגנץ היא "חבילה מוזרה שתתפרק תוך שנה, וזה יקרה בספסלי האופוזיציה".  



לדבריו, "יש כאן מאבק בין גושי, הליכוד מוביל את הימין בראשות נתניהו, שיש לו הישגים גדולים מאוד, אל מול משהו שהייתי קורא לו הרפתקה מעורפלת שאתה לא יודע מה היא".

"בפעם האחרונה שהצד השמאלי של המפה הגיע לראשות הממשלה, זה היה כמו עכשיו", טען גלנט. "זה חייב להישען על קולות הרשימה המשותפת. כלומר, מי שבא לחסום את הליכוד, את התנועה הציונית הזו, את ההתיישבות והביטחון, נשען על 12 קולות של הרשימה המשותפת ובתוכם אנשים כמו זחאלקה ודומיו. הדבר הזה, הוא לדעתי לא התנהגות ציונית".

יעלון וגנץ לא קרובים יותר לעמדותיך מאשר גופשטיין ובן גביר שיישבו איתכם בממשלה?
"בחיים צריך להחליט, אתה נמצא שם או כאן. אני נמצא בצד הימני של המפה. הם לוקחים פסיפס של אנשים שחלק מהם עלי תאנה לרעיון אחר, וככה מנסים לקחת קולות מהימין למחנה השמאל".
"אני מסתכלת על האופן שבו גנץ ניהל את המשא ומתן האחרון", אמר גלנט. "הוא התחיל עם 20 מנדטים, העביר חצי ללפיד, מתוך החצי שנותר העביר שליש לבוגי. אם ככה הוא ינהל משא ומתן מול הפלסטינים, גם כפר סבא תהיה בצד של הפלסטינים. זה דבר מסוכן מאוד להכניס אנשים עם חוסר ניסיון והבנה במערכת הפוליטית לתוך החלטות גורליות. זה עלול להביא לבעיה ואין לנו מדינה ספייר".
"בואי נסתכל על העשור האחרון, על הארבע שנים האחרונות. גילינו מנהרות בדרום, השמדנו בצפון, הבאנו את ארכיון הגרעין האיראני".