מותקף מכל החזיתות:  הסרטון שפורסם במסגרת שידורי הליכוד TV הערב (שלישי), בו הוצג פרזנטור של המפלגה, אבישי עברי, זעזע את המערכת הפוליטית. בסרטון המדובר תקף עברי את גנץ, וטען כי "גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן", זאת על רקע תמונת חלקה צבאית בבית קברות.



הסרטון ירד מיד לאחר שעלה, וממשרד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמסר: "מיד כשדווחתי הערב על טעות העריכה המצערת שנעשתה במטה הליכוד, הנחיתי להסיר את התמונה, לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים נגד האחראים לתקלה. כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו ז"ל בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות‬".



והתגובות לא איחרו לבוא. ממפלגת כחול לבן של גנץ ולפיד נמסר: "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. תתבייש נתניהו".



גם יו"ר תל"ם ושותפו של גנץ, בוגי יעלון, התייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו ממשיך לרסק את ישראל. אסור, פשוט אסור שזכרם של חללי מערכות ישראל וכבוד משפחת השכול המאחד את כולנו מאז ומתמיד, יהיה כלי בקמפיין פוליטי גם כשמצבו המשפטי והציבורי של נתניהו קשה. נתניהו מחריב את הממלכתיות על מזבח ההישרדות! חרפה כזו עוד לא ראינו, די! הגיע הזמן למנהיגות אחרת!".


במפלגת העבודה זעמו על תשובת ה"עריכה המצערת", ויו"ר המפלגה, אבי גבאי כתב בעמוד הטוויטר שלו: "עד כאן ביבי. לחלקות הצבאיות אתה לא מכניס את הטינופת שלך. תתנצל בפני גנץ והמשפחות".



אפילו יו"ר מפלגת צומת, אורן חזן, גינה את סרטון התעמולה של נתניהו, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "גנץ זה שמאל ואין ויכוח שהוא לא מתאים ובטח שלא מוכן. כל זה לא מצדיק שימוש בזוי בקברים של חיילים שחירפו נפשם בהגנה על המדינה. אדוני רה"מ, הפעם הגזמת. אתה באמת חושב שכולם טיפשים?! הייתי שם לידך, שום דבר לא יוצא בלי אישור אישי שלך. אז במקום לחפש אשמים תתנצל!".



הפרזנטור המוצג בסרטון, אבישי עברי הגיב על ציוץ של חיים הר זהב, התוקף אותו, והאחרון בתגובה כתב: "חברים שלי שוכבים מתחת לאבנים האלה בגללכם, במקומך הייתי סותם".


גם במפלגת גשר של חברת הכנסת, אורלי לוי אבקסיס, מיהרו לגנות. לוי כתבה בחשבון הטוויטר שלה שהיא: "מגנה את השימוש הציני בחללי צה"ל לצורכי תעמולה פוליטית. פשוט דוחה. זה לא הליכוד שגדלתי עליו. יש גבול".