על רקע החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה, בכפוף לשימוע, בליכוד מתכננים לגבש את השורות, ולגייס את השרים וחברי הכנסת של הרשימה לקמפיין הבחירות. מיד בתום ההצהרה שהשמיע הערב (חמישי) ראש הממשלה, ממעונו ברחוב בלפור בירושלים, יצאה הודעה מטעם הליכוד שבה נמסר כי הליכוד יתניע את קמפיין הבחירות שלו בתחילת השבוע הבא באירוע שבו ישתתפו כל חברי הרשימה בראשות ראש הממשלה נתניהו.



בליכוד מתכוונים להפוך את אירוע התנעת הקמפיין למפגן תמיכה המוני בראש הממשלה. בניגוד למפלגות אחרות הליכוד לא הציג עד כה באופן רשמי את בחירתו בין היתר בגלל נסיעת ראש הממשלה לוורשה ובשל התביעות הרבות והערעורים שהוגשו על מיקום מועמדים ברשימה לכנסת,על השיבוצים ועל השריונים.



במקביל נמסר הערב כי רה״מ ייפגש בימים הקרובים עם חברי רשימת הליכוד, בקבוצות, כדי לרתום אותם לקמפיין, להתייעץ איתם ולתדרך אותם בנושאים העומדים על הפרק. עד כה ניהל ראש הממשלה את הקמפיין בעצמו, כשהוא הרוח החיה בתשדירים וכל מערכת הבחירות של הליכוד עוסקת בעיקר בו ובמאבקים המשפטיים שהוא מנהל.



גורמים בליכוד לא אהבו בלשון המעטה את העובדה ששרים וחברי כנסת נדחקו אל מחוץ לקמפיין ובשיחות פנימיות הביעו זעם על המהלכים. כעת, משפורסמה החלטת היועץ המשפטי לממשלה ולנוכח הקריאות של בני גנץ, יאיר לפיד, בוגי יעלון, אבי גבאי ותמר זנדברג הדורשות מנתניהו לפרוש לאלתר מתפקידו, מבקש נתניהו לשתף יותר את חברי הסיעה כדי להפגין אחדות שורות ותמיכה בלתי מסוייגת בו.



גדעון סער, מי שנחשב ליריבו הגדול של נתניהו בליכוד, תקף את יו"ר כחול לבן על אמירתו שראש הממשלה צריך לפרוש: "‏דרישת גנץ מנתניהו להתפטר היא פגיעה בזכות להליך הוגן העומדת לראש הממשלה כמו לכל אזרח במדינה. הזכות להליך הוגן כמו חזקת החפות הם נדבכים חשובים של שלטון החוק. חבל שגנץ לא היה מסוגל להתעלות מעל לשיקולים פוליטיים".