שרת התרבות מירי רגב התייחסה הבוקר (שישי) בשיחה עם ניסים משעל להודעת היועץ המשפטי לממשלה, לפיה כתב אישום יוגש נגד ראש הממשלה בכפוף לשימוע ואמרה: "אני ודאי מכבדת את אביחי מנדלבליט, אני מכירה אותו שנים". היא הסבירה כי "הוא אדם ישר והגון אבל הוא בן אדם. בסופו של יום, אחרי ארבע שנים יש עליו לחץ בלתי פוסק, גם בתוך הפרקליטות לפרסם את ההמלצות לכתב אישום עוד לפני הבחירות". רגב ציינה כי היא מאמינה ש"כל התיקים יקרסו".
רגב הוסיפה בראיון ב-103FM כי "בהתחלה דיברו על שלושה ארבעה תיקי שוחד - בוא נגיד שעל הצוללות אמרו שלא יהיה תיק שוחד, למרות שבתקשורת אמרו שיהיה, וגם המלצות המשטרה, אבל בוא נעזוב את זה ונניח שמראש אמרו שלא יהיה שוחד, אבל כל התקשורת חגגה שכל התיקים יהיו תיקי שוחד, והנה רובם קרסו אז נשאר תיק אחד על שוחד". היא אמרה כי היא "בטוחה שאחרי השימוע, אחרי העימות עם העדים, אחרי שרוה"מ יביא מסמכים ופרוטוקולים - גם התיק הזה יקרוס".
היה לך זמן לקרוא את כתבי האישום?

לא.
אני קראתי. דברים חמורים מאוד – שוחד, מרמה, הפרת אמונים, סעיפים כאלה שהולכים איתם לכלא.
ניסים, אתה מכיר את החוק. אתה יודע כמה פעמים אחרי שימועים כתב האישום השתנה? אתה יודע את זה ויודעים את זה רוב הציבור. הרי מה קורה היום? היום אתה שומע רק צד אחד, לא שמעת את תגובת נתניהו לדברים האלה, הוא לא יכול גם לדבר. עובדה שרק אתמול ארדן - שיש איזשהי התייחסות גם אליו, אמר שמה שכתבו עליו הוא לא נכון. רוה"מ בעצמו אמר שחלק מהדברים שכתובים שם הם לא נכונים.
"להגיד לך על יועצים משפטיים בעבר שקראו עדויות והחליטו על כתב אישום וביהמ"ש קיבל החלטה אחרת? בוא, אנחנו לא חיים בוואקום, אנחנו מכירים את הדמוקרטיה, את ההליך המשפטי, אנחנו יודעים מה היה בעבר ויודעים שאחרי שימוע הדברים משתנים, ולכן אני מאמינה לנתניהו", הוסיפה השרה, "התקשורת והשמאל מנהלים מסע ציד חסר תקדים שנועד להפיל ראש ממשלה". היא הוסיפה: "לאן אנחנו הולכים? לשים את המדינה הזאת על שניים שהם כישלון פוליטי - בוגי ולפיד, ושניים שאין להם שום ניסיון פוליטי. מה, השתגענו? מדינת ישראל זה איזה ריזיקה שאנחנו נותנים? יש גבול". 
מה תעשי אחרי השימוע אם היועמ"ש יחליט להגיש כתבי אישום? מה תגידי?
אגיד שבשביל זה יש בתי משפט. החליט היועץ מה שהחליט, אבל כמה פעמים  יועץ החליט להגיש כתב אישום וביהמ"ש ביטל את זה? גם לו מותר ויש את זכות החפות, לא? או שאתה מצפה שרוה"מ יתנהגו אליו בשונה ממה שמתנהגים לכולם? אתה מצפה שהוא לא יגיע לבית המשפט? בחייך ניסים, בוא.
"נתניהו הוא לא אדם מושחת, הוא אדם ישר, אוהב את המדינה. פשוט יש כאן ציד בניסיון להפיל אותו בכל דרך, ולכן אני אומרת לכולם להמתין בסלבנות. לתת לו הליך הגון של שימוע ואחריו נדבר", אמרה רגב והוסיפה כי נתניהו יוכל למרות הכל לתפקד כראש ממשלה: "אתה לא רואה מה הוא עשה עד עכשיו? מי דאג לכל התפתחות מדינת ישראל ולקשר עם אפריקה ולקשר הראשון בעודו עם ברזיל מדינה פרו פלסטינית, והקשר עם ארגנטינה, והקשר עם טראמפ? מי עשה את זה - אחרים?". היא התייחסה לעימות שהתרחש בינה לבין פרשן חברת החדשות אמנון אברמוביץ' בעת שהתראיינה אתמול בערב: "אברמוביץ', שכל פעם המסכה נופלת לו לאט לאט. הוא אדם גזען, צבוע. כשהייתי דובר צה"ל הוא לא יכל להתעמק בחלק מהפרשנויות".
גזען צבוע?
איך הוא קרא לי? מירי רגב סיבוני. ניסה להנמיך אותי כדוברת צהל. הוא קיבל בפרשנויות מכל כלי התקשורת - כולל הערה מהרשות השנייה, על ההתנהלות המבחילה שלו.
אבל למה בחרת למה להתעמת איתו?
כי הוא כל הזמן עוקץ. ראינו את הקטע של אותו אחד שעשה לו בדיחה עם ברק, אנחנו יודעים שהחלום הרטוב שלו זה להפיל את ראש הממשלה נתניהו.
היא התייחסה לפרשת ההטרדה המינית המיוחסת לבני גנץ יו"ר רשימת כחול לבן. "נאווה ג'ייקובס התקשרה ללשכה שלי בחודש שעבר ודיברה עם העוזרת שלי חן. היא סיפרה סיפור מאוד קשה וביקשה לדבר איתי", סיפרה, "ידעתי מה יקרה וביקשתי ממנה לפנות למשטרה". לדבריה, אז היא אמר לחן אני רוצה שתחברו אותי לעיתונאית, אתם לא תסתמו לי את הפה, אני אישה שמדברת על כאב גדול שמישהו הטריד אותי מינית וקוראים לו בני גנץ. "חן חיברה אותה לדפנה ליאל כי ביקשה לדבר עם כתבת ערוץ 12,  ומרגע זה יצאנו מהסיפור. אז איפה יש פה בחישה", ציינה, "אני מצפה ממך שאתה כגבר, יש לך גם בנות ואתה מבין את החשיבות הזאת שצריך לבדוק את בני גנץ, ולא איך היא הגיעה ולתת לה כבוד ולתת לה תמיכה וזה בושה וחרפה".