סקר מנדטים של חדשות 13 ששודר הערב (שישי) קובע כי לראשונה גוש השמאל גובר על גוש הימין וכי מפלגת כחול-לבן בראשות בני גנץ פותחת פער של 6 מנדטים על הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, יום לאחר חשיפת המלצות היועץ המשפטי לממשלה. לפי הסקר, ישראל ביתנו וגשר לא עוברות את אחוז החסימה. 

לפי הסקר, מפלגת כחול לבן עם 36 מנדטים, ללא שינוי מהסקר הקודם, בעוד שהליכוד עם 30 מנדטים - עלייה של 4 מנדטים מהסקר הקודם. המפלגה השלישית בגודלה בסקר היא חד"ש-תע"ל עם 9 מנדטים, ירידה של מנדט מהסקר הקודם, איחוד מפלגות הימין עם 7 מנדטים, גם בירידה של מנדט מהסקר הקודם, ויהדות התורה עם 7 מנדטים - ללא שינוי מהסקר הקודם.
 
ש"ס עם 6 מנדטים ללא שינוי מהסקר הקודם, העבודה עם 6 מנדטים בלבד עלייה של מנדט מהסקר הקודם, ומרצ עם 6 מנדטים, עלייה של 2 מנדטים מהסקר הקודם. הימין החדש עם 5 מנדטים בלבד, ללא שינוי מהסקר הקודם,  כולנו עם 4 מנדטים, גם ללא שינוי, ורע"מ בל"ד עם מנדטים 4, גם היא ללא שינוי. 
"ישראל ביתנו מחוץ לכנסת"  
 
לפי הסקר, ישראל ביתנו לא עוברת את אחוז החסימה, לאחר שבסקר הקודם קיבלה 5 מנדטים, וגם גשר של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה. גוש השמאל עומד על 61 מנדטים - לראשונה גובר על גוש הימין עם 59 מנדטים. 
 
בשאלה מי מתאים יותר להיות ראש הממשלה, 46% השיבו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יותר מתאים, בעוד ש-40% השיבו כי בני גנץ מתאים יותר לתפקיד. % 14 השיבו כי אינם יודעים. בהתמודדות בין נתניהו ללפיד, 54% השיבו כי נתניהו מתאים יותר בעוד ש-30% בלבד השיבו כי לפיד מתאים יותר. 16% השיבו כי אינם יודעים.
 
בשאלה האם בעקבות החלטת היועמ"ש שינית את האופן שבו תצביע, 82% השיבו שלא שינו, 6% השיבו שכן שינו, ו-12% השיבו שאינם יודעים. בשאלה
האם אתה מסכים עם טענת נתניהו כי ראשי הפרקליטות פועלים נגדו, 51% לא הסכימו, 33% מסכימים, ו-16% השיבו שאינם יודעים.