פעיל ליכוד שעבד בקמפיין הבחירות של המפלגה פוטר בשל קשרי ידידות עם הילה כספית, אשתו של עיתונאי מעריב בן כספית, כך אמר הערב (ראשון) ב-103FM העיתונאי חיים לוינסון. כתב "הארץ" סיפר בתוכניתם של כספית ואריה אלדד כי פיטוריו של נדב דואני, חבר מועצת רמת השרון, קרתה בעקבות תמונה העלה כספית לרשת.  

"נדב דואני התחיל לעבוד בקמפיין הליכוד ואז הסתבר שהוא חבר קרוב של רעייתו של בן כספית ובן כספית העלה תמונה שהוא מחובק איתו. קראו לבחור הזה וסיימו את ההתקשרות", אמר לוינסון בתוכנית "בן ואריה". 
כספית השיב: "נדב דואני הוא ליכודניק מלידה חבר מועצת העיר, הוא רץ ברשימה עצמאית לראשות העיר רמת השרון. הילה מכירה אותו מהגן, אני לא חבר שלו. הוא ביקש את תמיכתי, ואני הסכמתי. הילה הייתה פעילה ועזרה והוא שם אותה מקום שמיני, והאיש הוא איש ליכוד". ממפלגת הליכוד טרם נמסרה תגובה לדברים. 

 


כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אתמול את כספית, יחד עם עיתונאים נוספים, בהם רביב דרוקר, גיא פלג ואמנון אברמוביץ', והאשים אותם, יחד עם השמאל, בניפוח התיקים נגדו במטרה להפילו. הסרטון מבוסס על הסיפור מעשה בחמישה בלונים, והחקירות מושוות לבלונים שסופם להתפוצץ ללא כלום, כמו בסיפור הילדים. 

בפוסט בו הפיץ נתניהו את הסרטון, כתב ראש הממשלה בהקדמה: "מה צבוע, מנותק מהקרקע ומלא באוויר חם? צפו בסיפור על כמה בלונים". הסרטון בא בתגובה להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש נגד נתניהו כתב אישום בפרשה 4000 באשמת שוחד, ובפרשות 1000 ו-2000 באשמת מרמה והפרת אמונים בכפוף לשימוע.