ירי בתוך הנגמ"ש? מחלוקות בין אנשי הקמפיין של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד והמתמודד החדש לראשות הממשלה, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בניהול הקמפיין של רשימתם החדשה "כחול לבן". על פי הדיווח בחדשות 13 שפורסם הערב (ראשון), אנשי הקמפיין של לפיד תקפו את התנהלותם של מנהלי הקמפיין של גנץ, ואמרו: "הקמפיין שלכם לא מספיק חד ואפקטיבי".

אנשי גנץ לא נותרו חייבים ומסרו לאנשי לפיד כי: "הקמפיין עבד מצויין עד שהגעתם", והתייחסו, למעשה, להצטרפות המפלגות יחדיו לכדי הרשימה המאוחדת "כחול לבן". כאמור, הרקע לחילופי הדברים הם הסקרים במשך עשרת הימים האחרונים, המראים נסיגה בכמות המנדטים לרשימה המאוחדת. החיכוכים קיימים לא רק בין אנשי הפרסום והאסטרטגיה, אלא גם בדרג הפוליטי.
לעומת הפרסום, במטה כחול לבן הבטיחו שכבר מחר בכנס בבאר שבע, בהם אמורים לנכוח בכירי המפלגה, יישמעו מסרים חדים וברורים יותר לציבור. עוד נמסר ממפלגת כחול לבן כי: "יש בינינו יחסים מעולים, בכל הדרגים - וכראייה, ניתן לראות בשטח את התוצאות. חבל שעיתונאים בכירים עוסקים בהפצת הספינים של המתחרים הלחוצים".

בתוך כך, דיווחים נוספים על כך הרמטכ"ל לשעבר שחונה במקום הרביעי ברשימת כחול לבן לכנסת, מעוניין בתיק התשתיות, על מנת שיוכל לקבל כיסא בקבינט המדיני-ביטחוני, כך דווח עוד בחדשות 13.