הרכב של תשעה שופטים ידון ביום רביעי הקרוב בפסילת מועמדותו של ד"ר עופר כסיף, המועמד מטעם רשימת חד"ש־תע"ל לבחירות לכנסת, זאת לאחר שנפסל על ידי ועדת הבחירות המרכזית בשל התבטאויות קיצוניות שהשמיע. הוועדה קיבלה את ההחלטה ברוב של 15 תומכים מול עשרה מתנגדים, אך נמנעה מלפסול את רשימתו.
כסיף אמר היום (שני) בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM כי ראש הממשלה נתניהו ושריו הם אלה שאחראים להסתה יומיומית. "היועמ"ש קבע שעל פי החוק אין שום עילה לפסול אותי", ציין כסיף, "ואני מניח שמאחר ומדובר באנשי מקצוע אני נוטה להאמין שהם ויחליטו בהתאם למה שאמר היועץ המשפטי לממשלה". 

אתה אמרת על נתניהו שהוא רב מרצחים ועל איילת שקד שהיא חלאה ניאו נאצית

"יש פה הסטה של הדיון מהעיקר אל הטפל. העיקר זה מה ממשלת ישראל עשתה ואמרה. רה"מ מסית באופן יומיומי נגד הציבור הפלסטיני בישראל. אני מדבר על כך שצריך לשים את הפוקוס על מה שראש הממשלה ושריו אומרים ועושים".


 
עוד הוסיף: "אני רוצה להפנות את תשומת ליבך לגדולים ממני. הסופר המנוח עמוס עוז התייחס לנוער הגבעות במאמר שכתב כ'ניאו נאצים עבריים'. צר לי על כל אדם שנפגע על הדברים. אני יכול להגיד לך שיש לא מעט ניצולי שואה שתומכים ומזדהים איתי. ועדת הכנסת לא חושבת שיש חופש ביטוי".