אתמול נמסר ממפלגת זהות כי בעקבות איומים על חייו של יו"ר המפלגה משה פייגלין הוגשה תלונה במשטרה והוחלט להצמיד לו מאבטח אישי. לדברי המפלגה ההחלטה התקבלה בעקבות "גל של מתקפות משולחות רסן מצד מפלגות הימין והשמאל, ליבוי שנאה, הפצת ידיעות שקריות ומניפולציות דמיוניות".
 
בזהות טוענים כי "שני הצדדים שחוששים מנסיקתה של זהות בסקרים ומיצובה כמפלגה שתהווה לשון מאזניים בבחירות – בין גוש הימין לשמאל, מנסים ללבות שנאה כלפי פייגלין, וכתוצאה מכך, קיצוניים מימין ומשמאל מאיימים על חייו". בין היתר נכתב כלפי פייגלין כי הוא פאשיסט, גזען, הומופוב ואף הושווה על ידי גולשים שונים לרב המרצחים היטלר.
 
למטה המפלגה הגיעו גם איומים מצד גורמי ימין קיצוני בעקבות "פגיעה בקדשי ישראל", בעקבות הסרטון שצילם ופרסם לפני כ-4 שנים מועמד במקום ה-18 ברשימת זהות לכנסת, השחקן גדי וילצ'רסקי (עידן מור), ובו הוא מתריס כנגד מצוות ברית המילה. 

מנגד החליטו ברשימת חד"ש-תע"ל לשכור מאבטח צמוד לח"כ איימן עודה ולארגן קבוצה של מתנדבים שיאבטחו את אירועי המפלגה. גורמים במפלגה מסרו כי בחודש האחרון ובפרט לאחר פסילתו בועדת הבחירות של המועמד ד”ר עופר כסיף, פעילי ימין פוקדים את אירועי הבחירות של חד”ש-תע”ל ובקללות ודחיפות מנסים לפוצץ אירועים, תוקפים פעילים המחלקים חומרי הסברה במרכזי הערים, שולחים איומים ברשתות החברתיות ומפגינים מול בית מועמד הרשימה כסיף.
 

בעקבות מספר תקריות הוחלט במפלגה להקים מערך אבטחה שילווה את הפעילים והאירועים, זאת לאחר שאחד מפעילי חד”ש נפגע באחד מאירועי הבחירות בחודש שעבר ואושפז בבית חולים בטיפול נמרץ.