במפלגת עלה ירוק, שחרטה על דגלה את נושא הלגליזציה של הקנאביס, מברכים על דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו שרמז בהצהרה יוצאת דופן, כי בקרוב הוא עשוי לאשר לגליזציה של קנאביס בישראל. אורן ליבוביץ', מראשי עלה ירוק, אמר אמש למעריב: "בדיוק כפי שתכננו - פרשנו השנה מהמירוץ לכנסת על מנת שהמפלגות יילחמו על קולות בוחרינו. מדובר בציבור המונה בין 50 ל-100 אלף איש ואף יותר מכך. ואכן יממה לאחר הודעתנו מפלגת העבודה אימצה זאת, לאחריה גם מפלגת גשר וכעת גם נתניהו".
 
"אני מאמין, ועובד על זה, שעד ה-9.4 כל המפלגות יאמצו את האג'נדה החשובה הזו. אין לי ספק שבכנסת הקרובה תיפסק רדיפת צרכני הקנאביס בישראל, בין אם בחקיקה או בזכות העתירה ההיסטורית שהגשנו בעניין זה לפני שבוע לבג"צ". לדבריו "כל מדינה שמיסדה שוק קנאביס חוקי (לגליזציה) זכתה לתוצאות מעולות. כך צריך גם בישראל. התנגדות ללגליזציה היא דה פקטו תמיכה בפשע וטרור".
 
"יש כאן עוול חברתי ראשון במעלה כלפי 27% מהישראלים שצורכים קנאביס ונרדפים ומופללים על לא עוול בכפם. אנחנו אף נדרוש מהמפלגות לקדם חקיקה שבמסגרתה יפוצו בכסף נפגעי המדיניות הכושלת הזאת". "בשורה התחתונה אני גאה שהמהלך המקורי שלי הצליח בגדול ושהמפלגות אימצו זאת לחיקן", הוסיף.
 

נתניהו אמר שלשום במענה לשאלת גולש בליכוד-TV. כי הוא שוקל בחיוב לגליזציה של קנאביס בישראל. "הובלתי כמה שינויים בתחום הזה", פתח נתניהו את דבריו בראיון עם אלירז שדה בשידור בליכוד TV. “קודם כל הגדלתי שימוש בקנאביס הרפואי”, הסביר. אמרו לי שיש שוק עולמי, אז אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף יצוא משמעותי של ישראל, מה שמכניס כסף למדינה. אני בודק עכשיו את השאלה לגבי לגליזציה, זה ייבדק וייתכן שיבוא גם,” אמר נתניהו.
 
ח"כ שרן השכל ח"כ שרן השכל (ליכוד), יושבת ראש השדולה לקנאביס רפואי, הגיבה להצהרת נתניהו ואמרה: "ביום ראשון שעבר ישבנו לישיבת קמפיין של הליכוד בה ביקשתי מראש הממשלה להוסיף את נושא אי ההפללה לקמפיין המפלגה". "לאחר שהובלתי את המאבק לאי הפללה בארבע שנים האחרונות וכיושבת ראש השדולה לקנאביס רפואי, אני שמחה שראש הממשלה לקח את הנושא לתשומת ליבו ובוחן אותו ומקווה לתשובה חיובית".