"בג"ץ הוא חמאס": מועד הבחירות מתקרב, והכפפות יורדות. שר החינוך, נפתלי בנט התבטא נגד בית הדין הגבוה לצדק, והשווה בינו לבין ארגון הטרור הפלסטיני חמאס. בהתאם, ניגוח פוליטי גדול החל בין גוש המרכז-שמאל לימין היום (רביעי) ברשתות החברתיות, במרכזן שר החינוך נפתלי בנט, ויו"ר כחול לבן, בני גנץ

בנט, בהתטאותו יוצאת הדופן, עורר את תגובותו של הרמטכ"ל לשעבר, שאמר: "שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג"ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו. הם אפילו לא צריכים כבר להביא את הכהניסטים לכנסת, הם עצמם כאלה. הם הפכו את הרע להכל כלול והקיצוניות כבר בפנים.
אנחנו נשלח את כל הממשלה הזו הביתה ונחזיר את המדינה הזו למקום האחראי והשפוי לה היא ראויה".
יו"ר הימין החדש לא נשאר חייב למתקפתו של הרמטכ"ל לשעבר ומסר: "גנץ הוא חלומם הרטוב של אנשי חמאס. אם לאנשי החמאס הייתה זכות בחירה, הם היו מצביעים בשביל בני גנץ, גנרל ההססנות". "האיש שדו"ח מבקר המדינה קבע נחרצות שכשל לחלוטין בטיפול במנהרות הטרור, האיש שהוציא תיקו עם חמאס לאחר 51 ימי דשדוש והססנות, האיש שהודה שהוא סיכן ביודעין לוחמי גולני למען מוסריות מזויפת - זה האיש שגם הקים מפלגת שמאל שמנסה לגנוב את דעתם של תושבי ישראל ומעז לחלק ציונים לאלו שפעלו לתקן את הנזק שהוא יצר - מוטב שיחזור לשתיקתו", סיכם בנט.

גם יו"ר האיחוד הלאומי חה"כ בצלאל סמוטריץ' הצטרף, וכינה את את בני גנץ "מיץ פטל כחול לבן", ואף הזמין אותו לעימות: "בני גנץ הוא מיץ פטל תוצרת כחול לבן. מתחבא בבית מאחורי יועצים וטלפרומפטר. מר גנץ, מהשכנים אתה אולי מפחד, אבל על הציבור לא תוכל לעבוד, בחר שעה ומקום, בוא לעימות, אני כבר אביא את האריה והג'ירפה".
חבר סיעתו, וחלק מרביעיית החוד של מפלגת "כחול לבן", חבר הכנסת יאיר לפיד, השיב בטוויטר שלו לעליהום מגוש הימין, וצייץ: "נפתלי, שנינו ישבנו בקבינט כשבני גנץ הוביל את הצבא בעוצמה ובנחישות ובלי למצמץ לרגע. מי שמתבטא כך על הרמטכ"ל מעליב את צה"ל ומפקדיו בשביל רווח פוליטי עלוב. אתה שר החינוך של מדינת ישראל, תתבגר כבר".