שרת התרבות מירי רגב התייחסה הערב (חמישי) לדברים שאמרה השחקנית יעל אבקסיס וציינה כי היא ממשיכה לדקלם את 'הפזמון' המכליל של האליטות הישנות. "יעל, מקומם מאוד שדווקא את, המודעת לעוול הנוראי, להתנשאות ולהדרה נגד מזרחיים, נשים, ערבים ותושבי הפריפריה, בוחרת להטיל רפש בימנים כסמל לחוסר אנושיות ולגזענות. מחנה הימין ובראשו תנועת הליכוד מתייחס באנושיות ובשוויון כלפי כל מי שהוגדרו "אחרים" על ידי האליטה והמתנשאים, שאותם את בוחרת להכתיר כסמל לאנושיות, אמרה רגב". 

עוד הוסיפה רגב: "את אולי מקריינת יפה את סיפורי העוול בסדרה החשובה "מעברות", אבל ממשיכה לדקלם את 'הפזמון' המכליל והסטריאוטיפי של האליטות הישנות".

כזכור, אבקסיס אמרה היום בגלי צה"ל כי "הימנים היום לא מייצגים אנושיות", והוסיפה: "כל הקולות הגזענים באים משם".

שר המדע אופיר אקוניס אמר על דבריה: "אחרי הצ׳חצ׳חים, האספסוף ומנשקי הקמעות מוכיחים שוב אנשי השמאל את היחס האמיתי, המזלזל והמתנשא כלפי תומכי הליכוד בכלל והימין בפרט. אם ראשי מפלגות השמאל ובראשם גנץ ולפיד לא יגנו מיד, אז שתיקתם תתפרש כהסכמה לדברי אבקסיס".
 
ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) הוסיף: "לא שמעתי את יעל אבקסיס כשעופר כסיף כינה את ליברמן צאצא של אדולף, השווה את רה"מ לגרינג וקבע שפגיעה בחיילי צה"ל אינה טרור. דבריה מעידים על בורות, אפליה ושנאת האחר. כימני, אני מחכה להתנצלותה שלא תגיע".
 
ח"כ יהודה גליק (הליכוד) תהה: "מה יהיה איתנו? הבוקר ההברקה התורנית של יעל אבקסיס: 'זה לא ימין ושמאל, זה אנושיות מול אי שפיות'. נו באמת?! למישהו כאן יש מונופול על האנושיות ועל השפיות? נראה לי שזה בעיקר התנשאות וחוסר הקשבה". 
 
ו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', צייץ: "מאיפה מגיע כל הטוב הזה? יעל מצטרפת לקמפיין שלטי החוצות של גנץ ולפיד שרק מוסיף לנו הגזענים, המסיתים והלא אנושיים עוד ועוד מנדטים. ברוך השם. תודה, תודה רבה. תמשיכו".
 
מיו״ר מפלגת האיחוד הימין, הרב פרץ, נמסר: "אחת הסיבות שהצטרפתי לפוליטיקה היא לייצר שיח אחר, מכבד ושונה. אפשר להתווכח כל עוד שומרים על תרבות דיון וכבוד הדדי. להאשים ימנים בחוסר אנושיות זה להכתים ציבור שלם שאחרי 'מודה אני לפניך' אומרים 'הנני'. בסוף כולנו רקמה אנושית אחת חיה, גם משמאל וגם מימין".
 
הפעילה החברתית מאי גולן, המתמודדת מטעם הליכוד לכנסת, אמרה: "אני מבינה שזה נהיה טרנד חם לצאת נגד הימין ולקבל אהדה בברנז׳ה המקומית. אז עם כל הכבוד לשחקנית אבקסיס, ההצגה הזאת לא עובדת עלינו והעובדה שאת רוצה לעלות מן האוב גם לא מרגשת אותנו. אם הימנים לא מייצגים אנושיות בעינייך אז אולי כדאי שתחליפי את העם, כי הימין הוא הרוב במדינת ישראל ואת המילה גזענות שקל לך כל כך לצעוק אני מציעה שתבחני אי שם ממרומי ההומאניות המזוייפת על הענן הורוד שכיף כל כך לחיות עליו, הרחק הרחק מרחשי העם - פה על אדמת ארץ ישראל. אי שפיות זה לרצות לסכן את בטחון העם כמו שאת וחברייך מהשמאל כל כך כמהים לעשות משום מה. השפיות נמצאת דווקא בימין, אלו שמבעד לכל הרעש והרחשים, דווקא זוכרים שיש פה מדינה ואזרחים שצריך לשמור עליהם מכל משמר".
 
מנגד, המתמודד לכנסת מטעם העבודה, אמילי מואטי, כתבה בחשבון הטוויטר שלו כי "אוי התגובות ליעל אבקסיס, אלוהים יודע כמה שנים יקח לנו לקום ממה שעולל לנו שלטון הימין. והגנרלים? עדיין שותקים, משאירים אותנו להצלות ולהצטלק מאש השנאה. זה לא נוגע להם