ראש הממשלה ויו"ר מפלגת הליכוד, בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) באירוע של מפלגתו בירושלים לפרשת הפריצה לטלפון הסלולרי של יו"ר רשימת כחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. "אני מגנה בתוקף את ההתקפות הפרועות של לפיד וגנץ נגד המוסד והשב"כ ונגדי", אמר. "אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. וגם אם הפאניקה מובנת, להתקפות האלה אין מקום. אני קורא ללפיד וגנץ להפסיק לתקוף את השב"כ והמוסד ולהשאיר אותם מחוץ לפוליטיקה".
לאחר מכן, אמר נתניהו כי "עכשיו מסתבר שבזמן שאני הוריתי לפרוץ לארכיון הגרעין של איראן, איראן פרצה לטלפון הנייד של בני גנץ, וזה אירוני משתי סיבות: גנץ היה יושב-ראש חברת סייבר שפשטה את הרגל. הוא היה אמור לשמור על הטלפון שלו - וזה מחדל אישי שלו. אם גנץ לא הצליח לשמור על הטלפון שלו, איך הוא ישמור על המדינה שלנו?".
"שנית", הוסיף נתניהו, "גנץ ולפיד תמכו בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן - ההסכם שאני נלחמתי בו ובסוף פעלתי לשכנע, לשמחתי בהצלחה, את נשיא ארה"ב לפרוש מההסכם ולהטיל סנקציות מחודשות על איראן". לפיד, כזכור, הכחיש לא מכבר את טענותיו של נתניהו על תמיכתו בהסכם הגרעין לכאורה - ואמר כי השניים אף קיימו שיחות בנושא בעבר ופעלו כנגד ההסכם במקביל.

בסיום דבריו, אמר נתניהו כי הוא "מקווה שגנץ ולפיד, שלא מבינים באיזו סביבה אנחנו חיים ועם איזה משטר יש לנו עסק, ילמדו את הלקח - אבל אני לא בונה על זה. הם לא אלה שיכולים להגן על ישראל מול האיומים שבאים מצד איראן וכל יום מוכיח את זה מחדש".


 
מנגד, גנץ כינס הערב מסיבת עיתונאים בה התייחס ארוכות לפרשת הצוללות. לדבריו, "זו פרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות מדינת ישראל. ניצבים שלושה רמטכ"לים וחבר קבינט שהוסתר מהם שראש הממשלה מקבל כסף, 16 מיליון שקלים. 16 מיליון שקלים שהלכו לכיס של נתניהו מחברה שקשורה לעסקת הצוללות". 
 
עוד אמר גנץ, כי פרשת הצוללות היא אובדן אמון מוחלט ושבר לא ניתן לאיחוי. "השבוע נחשף שראש הממשלה אישר מאחורי גבה של מערכת הביטחון מכירת צוללות למצרים. זאת בלי שאף אחד במערכת הביטחון יידע על כך". חבריו לרשימה, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, העלו את החשדות הנובעות, לטענתם, מהתנהלותו של נתניהו בזמן אמת.