שלושה שבועת בדיוק נותרו עד הבחירות, ובימים האחרונים הקרב בין כחול לבם לליכוד נע בין פרשת הצוללות לבין הפריצה לטלפון של בני גנץ. ברקע נמצאת החשיפה של ספי עובדיה על דבריו של גנץ על אפשרות שישיב עם נתניהו והצעתו לסיעות החרדיות. אילה חסון שוחחה הבוקר (שלישי) ב-103FM עם יועצי התקשורת מירב פרסי צדוק וממי פאר על ההתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית.



פרסי צדוק: "הפרסום הוא שיחוק לספי עובדיה. הקלטות בעניין החרדים מעידות שגנץ מאוד נדיב. הוא יודע שהוא חייב את החרדים כדי לנצח. אם אכן נכון שגנץ יישב עם נתניהו יש הפנמה שאולי בכל זאת נתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה ולא בטוח שחוסן לישראל יוכלו לשרוד אופוזיציה. חשוב לזכור שלפני החיבור עם יש עתיד ותל"ם גנץ לא פסל את נתניהו".



פאר: "בקרוב מאוד יתחילו להישלף גם הסכינים בכחול לבן. אנשים בכחול לבן כבר מתחילים לזוז באי נוחות. מפלגת כחול לבן היא תוצר של חיבור לא פשוט של אנשים מצוינים. כעת האופטימיות מתחילה להיסדק ועלולים להתחיל קרבות פנימיים. על פי הסקרים הפער בין כחול לבן והליכוד התחיל להתעמעם ואין ספק שבני גנץ הפסיד היום נקודות".



פרסי צדוק: "לא בטוח שהדברים דלפו שלא במכוון, ייתכן שגנץ רצה להעביר מסר שהוא חשוב לבייס. המעבר לעבודה או למרצ הוא זמני עבור המתלבטים. רק ביומיים האחרונים לבחירות הקשית תישלף".





מה לגבי כתבי האישום של נתניהו שירדו מהשיח?
פרסי צדוק: "נתניהו העניק מטרה לכחול לבן בעקבות המידע החדש שנחשף בפרשת הצוללות. היום אנחנו יודעים שמהחזקות במניות הוא הרוויח 16 מיליון שקלים והוא אפשר לכחול לבן למקד את הקמפיין ולהפיץ את האמת שלהם בזמן שנתניהו יצטרך לספק תשובות".



פאר: "הבחירות לא יוכרעו ב-20 הימים האחרונים אלא ברגע האחרון. שבועיים לפני הבחירות תהיה תמונה של נתניהו עם טראמפ, ומי יזכור אז את מנדלבליט ואת פרשת הצוללות".



מה לגבי הסרטון של איילת שקד בו היא כמו דוגמנית?
פאר: "נשמע שהימין החדש נמצאים בלחץ".



פרסי צדוק: "אין ספק שבמקום לעסוק בתכנים מתעסקים בפרזנטורים. אין ספק שזה נובע מלחץ עקב הקרבה לאחוז החסימה".