״בקואליציית הימין המסתמנת יהיו קרוב ל-25 חברי כנסת חרדים או חרד״לים. מה שלא היה מעולם בתולדות ממשלות ישראל", כך אמר היום (שלישי) יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, במסיבת עיתונאים בתל אביב. "קואליציה חרדית-חרד״לית כזאת בתוך הממשלה, שרוצה לקדם את הפיכת ישראל למדינת הלכה, היא משהו שצריך להדאיג מאוד את הציבור החילוני בישראל, אותו ציבור שנושא בנטל, משרת בצבא ובמילואים ומשלם מיסים. ישראל ביתנו נותרה מפלגת הימין היחידה שאינה חלק מהתופעה המדאיגה הזו, והמפלגה היחידה שיכולה להיאבק בכפייה הדתית ולבלום אותה", ציין.


 

עוד הוסיף: "לא נחתום על שום הסכם קואליציוני לפני שנראה מה חתמו עם החרדים. לפני שניכנס נרצה לראות מה הובטח להם, גם בתחום החקיקה וגם בתחום התקציבים. כל שקל שהם יקבלו אנחנו נדרוש את אותו סכום כסף בשביל המיעוט המקופח באמת בישראל - מי שעובד, משלם מיסים, עושה צבא ומשרת במילואים זה המיעוט הכי מקופח. צריך להדגיש שהמפלגות החרדיות אינן באמת מפלגות ימין. ליצמן היה זה שהוביל בזמנו את ״התרגיל המסריח״, גפני למרות שהוא פרלמנטר מצויין, בדעותיו הוא קרוב לשלום עכשיו. בזכות קולות ש״ס אושרו בזמנו הסכמי אוסלו. למפלגות החרדיות יש ברית פרלמנטרית עם המפלגות הערביות. רק בימים האחרונים ראינו בוועדת הבחירות המרכזית, כיצד החרדים נמנעו מלהצביע בעד פסילת בל״ד ועופר כסיף". 

ליברמן, שמפלגתו נמצא על סף אחוז החסימה בסקרים האחרונים, התרעם על אי הכללת המפלגה בסקרי הנשלחים בתפוצה לטלפונים סלולריים והאשים את מפלגת מרצ. "לאחרונה נשלחו הודעות סמס בתפוצה רחבה לציבור שבהן הופיע "סקר" בחירות. מהסקר הושמט בכוונה ובאופן בלתי חוקי שמה של מפלגת ישראל ביתנו כאחת האפשרויות להצבעה מבין מגוון המפלגות. ישראל ביתנו עתרה בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כנגד מפעילי הקווים וכנגד חברות הסלולר שמהן פעלו הקווים ששלחו מסרונים למילוי "סקר" הבחירות. כבוד השופט מלצר הורה לחברות הסלולר לחשוף מיהו הלקוח שעומד מאחורי הפצת הסקר. חברות הסלולר ביצעו את הבדיקה על פי הוראות השופט והתברר כי מפלגת מרצ היא זו שעומדת מאחורי משלוח המסרונים המפיצים פייק סקרים".
 
"בסקרים שהפיצה מפלגת מרצ, נשמט בכוונה תחילה שמה של מפלגת ישראל ביתנו בניסיון להשפיע על דעת הקהל באמצעות העלמת המפלגה מהסקר. הסיבה לכך היא שמרצ והשמאל חוששים מישראל ביתנו. ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה המייצגת את הימין החילוני ולא מתפשרת על עקרונותיה. בשמאל יודעים שישראל ביתנו מחזקת את גוש הימין ולכן הם אינם בוחלים באמצעים על מנת לפגוע במפלגה ולהדיר אותה".

על הבדיקות הגנטיות לעולים להוכחת יהדותם, אמר ליברמן: "נושא בדיקת ה-DNA זה דבר בלתי נסבל, מעולם אני לא זוכר שעולים נתבקשו לעבור בדיקה כדי להוכיח את יהדותם. זה טירוף מוחלט ונוגד את היהדות -זו גזענות לשמה. רבנות שמכשירה בדיקה כזו זו לא רבנות זו אינקוויזיציה".