הליכוד טי.וי ממשיך לעורר סערות: ערוץ התעמולה של מפלגת הליכוד שהחל לפעול במיוחד לקראת בחירות 2019, גייס לשורותיו את המנחה בוגר הריאלטי "האח הגדול", אלירז שדה, שמראיין את אנשי הליכוד, ביניהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשחק במערכונים. בין המערכונים, בלט אמש מערכון מיוחד שגרם לשדה לכתוב הבוקר (שישי) מכתב התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו.


המערכון המדובר מציג את השחקן יוסי וידר, שעליו הולבשו פניו של פרשן חדשות קשת 12, אמנון אברמוביץ' בעזרת פילטר החלפת פנים. הפילטר והאיפור שעל פניו של וידר, עימו שדה שוחח במהלך המערכון הראו באופן נלעג, לטענת צופים רבים של ערוץ התעמולה, את כוויותיו של אברמוביץ'. 
"אתה נראה טיל כמו תמיד, אמנון" אלירז שדה בליכוד טיוי. צילום מסך


בפתח המערכון השחקן המגלם את אברמוביץ' פונה לשדה ושואל אותו "איך אני נראה?", ובתגובה, שדה עונה לו "נראה טיל, אמנון". אמירה זו, עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות נאצה נגד שדה ושידורי הליכוד טי.וי.

בעקבות הרעש התקשורתי ברשתות החברתיות וגינויים של עיתונאים וגולשים רבים, פרסם הבוקר שדה פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, בו כתב: "חשוב לי להבהיר לאלו שלא הבינו את הבדיחה או בחרו לא להבין אותה. אנחנו נמצאים בעידן שלא משנה מי אתה או מה עשית בחייך, בסוף הכי חשוב לך זה איך אתה נראה, ולאו דווקא חיצונית אלא איך אני עובר? איך אני יוצא? ברמה השטחית, עידן האינסטגרם".

"כשצילמנו את המערכון לא עלתה בדעתנו המחשבה שכך זה יפורש ויתכן שטעינו בלשוננו", הסביר שדה, "חשוב לי לציין שכנראה ובתום לב לא התייחסנו לנראותו הספציפית של אמנון בקיום המערכון, כי אנחנו רואים באמנון מיליון ערכים שונים שמרכיבים את דמותו כפרסונה בכירה בתקשורת הישראלית".


עיתונאי חדשות 13, נדב איל, פרסם גם הוא פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא מגנה את דבריו של שדה והחיקוי של אברמוביץ': "שימו לב לרשעות; לרצון לומר לצופים - תביטו איך הוא נראה. מישהו כתב את זה. זה מתוסרט. בואו לא ניתן להם הנחות: הם רצו שאנשים ידברו על איך אמנון אברמוביץ' נראה".

"אברמוביץ' קיבל את הכוויות האלה במלחמת יום הכיפורים", הוסיף איל, "הוא עבר עשרות ניתוחים אחרי פציעתו. על אומץ ליבו במלחמה, כשריונר, הוא קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. המילה בושה פשוט זעירה מידי".
 
כזכור, עוד בטרם התייצבו אזרחי ישראל בקלפיות, שידורי התעמולה בליכוד טי.וי הספיקו לייצר כמה שערוריות ברשת החברתית, ביניהן, בין היתר, הצגת תמונתו של יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ על רקע חלקת קברים צבאיים בהר הרצל. בעקבות פרסום זה, פוטר אחד המנחים, אבישי עברי, מהעבודה בייצור תוכן עבור ערוץ התעמולה.