ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה אמש להסיר מדף הפייסבוק שלו את הסרטון הלועג לפציעתו של עיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ' במלחמת יום הכיפורים. בסרטון ששודר בערוץ הליכוד טי.וי מופיע השחקן יוסי וידר בדמותו של אברמוביץ' באופן שלדעת רבים מהצופים בסרטון שם ללעג את הכוויות שנגרמו לאברמוביץ' במלחמה. בפתח הסרטון פונה השחקן המגלם את אברמוביץ' למגיש הערוץ אלירז שדה ושואל אותו: "אני נראה טוב?". שדה משיב: "אתה נראה טיל, אמנון".

עוזי בן יצחק, מג"ד גדוד 409 במלחמת יום הכיפורים ומפקד הטנק של אברמוביץ', הגיב הבוקר (ראשון) בגל"צ לסרטון וציין כי מדובר ב"חציית קו". בן יצחק סיפר כיצד הוא ואברמוביץ' נפגעו במהלך הקרבות בסיני ואמר: "טיל מצרי פגע בתחתית הטנק בצד ימין. בטנקים האלו הייתה כמות גדולה של פגזים מימין לנהג. למרבה המזל לא היו שם פגזים. מההדף אני עפתי החוצה כמו פקק של שמפניה וכל העוצמה של החום וההדף עברו דרך אמנון אברמוביץ'. הוא הצליח להחזיק את הטנק בקו ישר והוא נתקע בדיונה ונעצר. הוא המשיך לנהוג למרות הפציעה הקשה במשך דקה שלמה כדי שהטנק לא יתחיל להשתולל. גבורתו המשיכה בכל דרך חייו. זה שהוא חזר לחיים נורמליים, זה מקרה נדיר ביותר. הגבורה שלו צריכה להיות לנגד עינינו כדוכמה ומופת". 
על שידור הסרטון אמר: "אמרתי לכל הרוחות - לאן הגיעו? דברים קורים למטה אבל האחריות היא שלו. לא בפעם הראשונה שהמערכת הפוליטית נוגעת בדברים שאסור לגעת. היה צריך להרים כאן דגל שחור ולהגיד עד כאן. הוא שכח את הערכים שגדלנו עליהם. שום דבר לא יכול לנתק את הקשר בינינו. אני צריך להגן עליו, זו חובתי המוסרית. את הקו הזה אסור היה לחצות".

כזכור, הסרטון עורר במהלך סוף השבוע סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות קשות נגד שדה ונגד שידורי הליכוד טי.וי. מי שתקף באופן חד את ראש הממשלה הוא עיתונאי "החדשות" ועמיתו של אברמוביץ', רוני דניאל, שאמר שלשום בשידור חי: "מה שהיה שם זו חרפה שאין כדוגמתה. דיברתי עם עוד שרים מהליכוד, גם הם חושבים כך, אבל כולם פחדנים. הם לא יעזו לומר זאת בקול רם. להתנפל על לוחם שקיבל צל"ש והציל את חבריו זה הכי נמוך שאני יכול להעלות על דעתי. כשביבי נתניהו יבוא בפעם הבאה לבית חולים וישים יד מלטפת על ראשו של לוחם, אני ממליץ ללוחם הזה לא להתרגש מזה כי אם הפציעה שלו תוכל לשמש את נתניהו, הוא ישתמש בזה באופן ציני ומכוער. ללעוג לאמנון על צלקותיו זה הדבר הכי מכוער שראיתי. אם נתניהו יבוא עוד פעם, ואני הייתי זה ששוכב במיטה הזו בחדר, הייתי קם והולך".

אברמוביץ'. צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

 
אברמוביץ' נפצע ביומה הרביעי של המלחמה בקרבות באזור תעלת סואץ. הוא נפגע באורח קשה בפניו ובגופו, אך המשיך לנהוג בטנק משום שהיה סבור שנותרו בו אנשים חיים. על אומץ לבו ודבקותו במשימה קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. תהליך השיקום שעבר כלל כ־60 ניתוחים. בעקבות התגובות ברשתות החברתיות והגינויים של עיתונאים וגולשים רבים, התנצל אלירז שדה על הסרטון וכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "חשוב לי להבהיר לאלו שלא הבינו את הבדיחה או בחרו לא להבין אותה. אנחנו נמצאים בעידן שלא משנה מי אתה או מה עשית בחייך, בסוף הכי חשוב לך זה איך אתה נראה, ולאו דווקא חיצונית אלא איך אני עובר? איך אני יוצא? ברמה השטחית, עידן האינסטגרם".
 

נתניהו טען כי לא ידע על שידור המערכון וכי הדבר נודע לו רק כעבור 24 שעות. זאת אף שבדף הפייסבוק שלו הזמין את הגולשים להצטרף לשידור.
זו הפעם השנייה שנתניהו מורה להוריד סרטון שצולם בערוץ הליכוד טי.וי. בפעם הקודמת היה זה סרטון תעמולה שבו הופיע אבישי עברי על רקע חלקת חללי שיירת הל"ה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל עם רמז עבה לכך ששלטון של מפלגת כחול לבן עלול להביא להרבה הרוגים. נתניהו הורה אז להשעות את האחראים לסרטון וחלקם אף פוטרו מהקמפיין של המפלגה..