חילי טרופר, מועמד לכנסת מטעם כחול לבן, התייחס הבוקר (רביעי) ב-103FM להקלטות של יו"ר המפלגה, בני גנץ, מתוך מטה הבחירות שלה. בראיון לתוכניתה של אילה חסון, תקף טרופר את קמפיין הליכוד והתייחס להקלטות המביכות של גנץ.
"אני לא מתרגש מאחורי הכותרת של החפרפרת בכחול לבן. לדעתי אין מאחוריה דבר", אמר חבר כחול לבן. "הייתי אתמול בישיבה עד 11 בלילה שכללה גם את בני גנץ והנושא הזה לא עלה. התעסקנו בהמון דברים אחרים ובעיקר באיך אנחנו מנצחים את נתניהו ב-9 באפריל. הליכוד מנהלים קמפיין היסטרי שהוא חרפה. בפעם הראשונה כשהם הציבו קברים של חללים בהר הרצל הם טענו שמדובר בטעות. בפעם השנייה כשלגלגו על אמנון אברמוביץ' הם אמרו שזו הייתה תקלה".

"בפעם השלישית, כשהם מערערים על היציבות הנפשית של הרמטכ"ל של ישראל – זו כבר שיטה. הם בוחרים לרדת הכי נמוך שיש. אני יושב איתם בפאנלים ולא שומע אותם אומרים מילה אחת על מצב הבריאות והתחבורה במדינה אלא רק דברים אישיים ונמוכים כנגד גנץ", הוסיף טרופר.


חסון הזכירה כי יעלון האשים את נתניהו בבגידה. טרופר השיב: "לא בוגי יעלון ולא בני גנץ מאשים את נתניהו בבגידה. בטח אחרי הריאיון המגומגם של נתניהו אצל קרן מרציאנו אנחנו רואים שהוא לא מצליח לתת תשובות לשאלות הקשות סביב פרשת הצוללות. בעבר הוא רק הכחיש שהוא בכלל לא אישר את העסקה. בריאיון האחרון שלו הוא הודה בזה".
המראיינת אמרה אז כי אנשי היועץ המשפטי לממשלה אמרו שאין קשר בין המניות לפרשת הצוללות המצריות ואין חשש לפלילים בנושא. "אני לא מאשים את היועץ המשפטי לממשלה בדבר. בניגוד לליכוד אנחנו מכבדים אותו על כל החלטותיו אך צף מידע חדש שלא היה אז", אמר המועמד לכנסת. "נתניהו אמר בסוף השבוע שהוא עדכן את היועץ המשפטי לממשלה ברכישה, יומיים אחר כך היועץ המשפטי השיב שלא היה ולא נברא. מי משקר כאן? מי לא אומר אמת ולא נותן תשובות? לכן אנחנו קוראים לביצוע חקירה".
חסון אמרה לו: "הקמפיין שלכם כבר הגיע לטינוף מסוג שונה. גם בליכוד וגם בכחול לבן עושים קמפיין מטונף". טרופר ענה: "יש קמפיין מטורף מצד אחד, מצד הליכוד על הצד השני. לא אנחנו מדברים על קברים של חיילים, על עיתונאי שנפצע במלחמת יום כיפור או על יציבות נפשית של מישהו. אנחנו מדברים עניינית, גם כשמדובר בפרשת הצוללות. אנחנו מבקשים תשובות ברורות".
חסון שאלה שוב מי רוצה להזיק לבני גנץ והעלתה את האפשרות שהוא הדליף את הדברים בעצמו. חבר כחול לבן השיב: "ברור שיש אנשים שרוצים לפגוע בבני גנץ אך הוא לא עסוק בהדלפות הללו. אתמול בערב ישבנו ודיברנו על תחלואות התחבורה ומערכת הבריאות והבנו שנתניהו בעיקר עסוק בעצמו ובכתבי האישום נגדו".