משה פייגלין יו"ר מפלגת זהות מסתמן כהפתעת הבחירות, כאשר הסקרים האחרונים מעניקים לו בין חמישה לשבעה מנדטים, דבר שהופך אותו לגורם שעשוי להכריע מי יצליח להרכיב את הממשלה הבאה. "התקשורת היתה האחרונה להבין מה קורה והיא האחרונה להסביר", ציין היום (שישי) בשיחה עם ניסים משעל. הוא הוסיף: "כל מי שמסתכל ברשת ידע והכיר כבר מזמן את מה שקורה במציאות". פייגלין ציין כי "לפני שלושה שבועות עשינו כנס בנושא לגליזציה ואליו הגיעו 300 איש, והשבוע עשינו כנס קטן על כלכלה ואליו הגיעו כבר 800 איש". 
"זה לא גימיק", טען בשיחה ב-103FM, "זה משהו עמוק. צעירי ישראל רצים בהמוניהם לקנות את המצע שלנו שהוא בסט סלר". פייגלין התייחס לדבריו של ליברמן השבוע על המצע של מפלגת זהות. "אני מחייך יחד איתכם וגם שמח שליברמן בלחץ יש לו סיבה טובה. הוא לא מוסיף הרבה ליושרה של הפוליטיקה הישראלית וטוב מאוד שהבוחרים אינטלגנטיים ומבינים את זה", הסביר, "לגבי הרבנות אנו מדברים על להוריד מהם את מרבית סמכויותיה, למעט הנושא של הגיור - תהיה של הפרדה דת ומדינה". הוא התייחס לסוגיית הר הבית ואמר: "ידידי ניסים, נראה לך סביר שבלב ליבה של ירושלים יש ריבון אחר ללא אישור הכנסת?".

יו"ר מפלגת זהות אמר כי "מכיוון שהנושא הזה הוא לא רלוונטי, כי אנו לא רצים כרגע לראשות הממשלה, אנחנו עכשיו הולכים על האוצר החזון שלנו הוא שירושלים אכן תהיה בריבונות ישראל". הוא ציין כי מעולם לא ניסה לעשן - "לא למרות שאני חי בעולם כזה, במשפחה שלי צריכים את זה לסיבות רפואיות". פייגלין התייחס לסוגיית הכניסה לממשלה: "אני לא מונע מכעס או נקמנות, גנץ ונתניהו לא מעניינים אותי -  יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו. מי שמעניין אותי זה הילדים". הוא הצהיר כי "עם שבעה מנדטים, יבקש את תיקי האוצר והחינוך, ויילך עם מי שיאפשר לו לקדם את המצע של מפלגתו בצורה משמעותית ורחבה יותר". 
לגליזציה זה תנאי?
נכון
לגליזציה, תיק האוצר ותיק החינוך זה מה שאתה רוצה 
זו תהיה מהפכה אמתית, עם שבעה מנדטים, זה לא היה בתולדות המדינה.
"בוא נקווה שהציבור יבין שהגיע הזמן להוציא את המדינה מעבדות, להפריד דת ומדינה ולעשות לכולנו חיים יותר טובים, חיים שבו הזוג הצעיר בישראל חי פה ולא רק שורד פה", סיכם פייגלין.