אמש נחשפו בחדשות 13 הקלטות נוספות משיחות סגורות שבהן התייחס בני גנץ לאפשרות שכן יכהן כשר בממשלה בראשות נתניהו ואף תקף את שלושת שותפיו בכחול לבן - לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי. אשכנזי, מספר 4 במפלגה בראשות גנץ, התייחס הבוקר (שני) בגל"צ להקלטות וציין כי "אין צורך להתרגש מכך".

"יותר מההקלטות, אני מזדעזע יותר מההדלפות שיש מהקבינט, זה קרקס", אמר אשכנזי, "אין לי בעיה עם מה שבני לכאורה אמר. מדובר בחומר ממוחזר ישן. בני אמר בחוגים סגורים כל מיני דברים. גם אני אמרתי דברים, אנחנו מאחורי זה. בוא נהיה אנשים רציניים. אנחנו לא נשב עם ביבי נתניהו, אין לנו משהו נגד הליכוד. מתכוונים לזה לא נשב עם נתניהו. התייצבתי מאחורי גנץ ואני עושה כל מה שאני יכול כדי לסייע לו להגיע להיות רה"מ. מכיר אותו יותר טוב מכולכם ומציע להתרכז בעיקר ניצחון. אלו חומרים מלפני שבועות. אני חושב שגנץ הוא האיש המתאים לתפקיד. הוא יהיה ראש הממשלה. אני אומר פעם נוספת - לא נשב עם נתניהו". 

"אין לי ספק שגנץ יהיה ראש ממשלה מצוין", הוסיף אשכנזי, "אחרת לא הייתי מצטרף. חייתי חיים טובים, אני מודאג מהמדינה ולכן הצטרפתי. עד אחרי חודש פרשנים לא האמינו שתהיה מפלגה שיותר ממיליון נותנים בה אמון. אולי יד על ההגה ביטוי לא מוצלח בני שותף שלי אני שותף שלו. הוא לא יקבל החלטות לבד. נתניהו מסתיר את ההחלטות משר הביטחון במובן הזה אני אשפיע. בני יכריע בסוף. אתה יודע מה קורה עם המפלגות הקטנות בימין? אני בשטח אני הולך לשווקים "ליכודיים", כל המקומות האלה כולם אומרים 'חלאס נמאס'. מספרים לציבור את האמת, אנשים רוצים שינוי - כישלון בביטחון, עשור אבוד בביטחון בכלכלה, בסוף יש אנשים מתאימים".

בנוגע לפרסומים על חשבונות מזויפים הפועלים למען קמפיין הליכוד, אמר אשכנזי: "יש פה תעשייה של פייק ניוז שעושה מניפולציה ובאופן מפתיע מהללת את הליכוד ובאופן מפתיע מכפישה את גנץ. לא רוצה לחזור על מה שקראתי שם. אנשים בכירים בליכוד מהדהדים. הציבור לא מטומטם, זו הטעות של נתניהו, הוא חושב שהציבור מטומטם".

כזכור, על האפשרות שנתניהו יקים את הממשלה הבאה התבטא גנץ בהקלטה ממפגש סגור בנוסח שונה מכפי שהוא מתבטא בציבור, תוך שהסביר את נכונותו לשבת בממשלת נתניהו - מחשש מממשלת ימין קיצוני. "נגיד שהוא (נתניהו) ינצח את הבחירות", נשמע גנץ בהקלטה. "שבוע אחרי זה טראמפ שם תוכנית ועם ישראל מסתכל על בני גנץ ואומר 'בוא נאתגר את הנתניהו הזה', כי אחרת סמוטריץ' יהרוג לנו את האופציה האחרונה לעשות משהו. אז כשאני אגיע לרגע הזה, אני צריך לראות. ואז אני אגיד לנתניהו 'סליחה, זה בלי סמוטריץ', זה בלי זה, זה בלי זה, זה כחול לבן־ליכוד, בוא נדבר. ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין ליכוד. אתה, מהיום שמתחיל המשפט שלך, נכנס לנבצרות של חודשיים עד שהמשפט שלך נגמר', לא יודע בדיוק מה. נוציא איזשהו סידור". 
 
בעניין פרשת הצוללות אמר גנץ: "(נתניהו) אישר למצרים צוללות שאף אחד לא צריך אותן. הדוד שלו מוכר פלדה והוא מקבל מזה עמלות. הוא מעלה את המחיר. הוא ימכור את הביטחון שלנו. על מה אנחנו מדברים? פשוט מכר את המדינה". לבסוף תקף גנץ את שותפיו להנהגת כחול לבן, ובעיקר את קודמו בתפקיד הרמטכ"ל, גבי אשכנזי, שלטענתו לא גיבה אותו די בראיון