לקראת הישורת האחרונה של הבחירות, "חברת החדשות" מדווחת היום (שני) על "הסכם אי לוחמה" בין הליכוד לבין איחוד מפלגות הימין. כזכור, זו הייתה הכוונה הכמעט מוצהרת בתחילת קמפיין הבחירות, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו דחף לאחדות בין מפלגות "עוצמה יהודית", "האיחוד הלאומי" ו"הבית היהודי", ואף שיבץ ברשימת הליכוד את איש "הבית היהודי" הרב אלי בן דהן. 



על פי הדיווח, לאחר שההסלמה בדרום הובילה למתקפה חריפה של איחוד מפלגות הימין על נתניהו והליכוד, החליטו הצדדים להפסיק את המתקפות ההדדיות ולשתף פעולה. כעת, צפוי נתניהו להסית את עיקר האש מימין לעבר מפלגת "הימין החדש" של שרת המשפטים איילת שקד ושר החינוך נפתלי בנט, וגם "עוצמה יהודית" מתכננת לצאת מחר בקמפיין נגד כישלונה של שקד, לטענתם, בהגבלת בית המשפט העליון.



עוד דווח בערוץ, כי ברקע המלחמה על קולות הגוש, הליכוד שלח מסרונים שהכעיסו את ש"ס, בהם נכתב: "צפו בדברי מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל על בנימין נתניהו - 'ה' איתך בכל מה שאתה עושה. בבחירות הקרובות מחזקים את בנימין נתניהו ומצביעים מח"ל".

מתכוננים לאירוע השיא של הקמפיין. ראשי "כחול לבן". צילום: אלוני מור


בתוך כך, בערוץ "כאן 11" דווח כי נתניהו מתכוון לערוך בליץ' של הופעות בשטח עד יום הבחירות. מחר מתוכננים לו שלושה אירועים גדולים בבת ים, תל אביב וקריית ביאליק, ביום רביעי הוא מתוכנן להגיע לרמת הגולן.

במקביל, ברשימת "כחול לבן" של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ויאיר לפיד מדברים על אירוע השיא של הבחירות מבחינתם, שייערך כבר ביום חמישי הקרוב בתל אביב. זאת, ברקע האיבה ההולכת וגוברת בין "כחול לבן" לליכוד, שהגיעה היום לשיאים נוספים עם פרסום תחקיר החשבונות הפיקטייבים שהפעילה לכאורה מפלגת הליכוד.