לקראת הישורת האחרונה: שבוע בודד לבחירות, נראה כי רשימת "כחול לבן" מאבדת מומנטום - ומי שמרוויח מכך היא מפלגת העבודה. הערב (שלישי) פורסם סקר בחירות ב"חדשות 13", לפיו אם הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת הליכוד חווה ירידה קלה ל-29 מנדטים, אולם רשימת "כחול לבן" ניזוקה אף יותר - ומקבלת 28 מנדטים בלבד. בסקרי העבר של "חדשות 13", כזכור, זכתה "כחול לבן" לפער של עשרה מנדטים מהליכוד, אולם הערב לראשונה מצליחה מפלגתו של נתניהו לעבור אותה במספר המנדטים.




עוד עולה מהסקר, כי מרבית המנדטים האבודים של "כחול לבן" נדדו למפלגת העבודה, שזוכה ל-14 מנדטים. מפלגות נוספות שיכולות להיות מרוצות הן איחוד מפלגות הימין, שזוכה ל-7 מנדטים, וזהות, שזוכה לשישה. רשימות חד"ש תע"ל ויהדות התורה זוכות לשישה מנדטים כל אחת, בעוד ש"ס, הימין החדש, מרצ ורע"מ בל"ד זוכות לחמש כל אחת. "כולנו" של כחלון זוכה לארבעה מנדטים, בעוד "ישראל ביתנו" של אביגדור ליברמן ו"גשר" של אורלי לוי-אבקסיס לא עוברות את אחוז החסימה. 



עוד עולה מהסקר, כי גוש הימין-חרדים זוכה ל-62 מנדטים, בעוד גוש המרכז-שמאל זוכה ל-58. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, זוכה ראש הממשלה בנימין נתניהו לתמיכת 46% מהמצביעים, בעוד יו"ר כחול לבן בני גנץ זוכה ל-37%. 17% מהמשיבים התקשו להכריע בין השניים. 
 
נתון מעניין נוסף עבור "כחול לבן": 24% מהמשיבים בסקר השיבו כי במידה ומספר 2 ברשימה, יאיר לפיד, יוותר על הרוטציה בראשות הממשלה, הסיכוי שיצביעו למפלגה יגדל. 56% השיבו כי המהלך לא ישפיע עליהם, 6% אמרו שהסיכוי שיצביעו ל"כחול לבן" יקטן ו-14% טענו שאינם יודעים.