יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר הוציא צו מניעה נגד המשך הפעילות של תנועת "דרכנו" שתיכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב בשעה 17:00, בתנועה לא מתכוונים לקפוא על השמרים אלא מתכוונים לקבוע עובדות בשטח בזמן הקצר שנותר. ממידע שהגיע לידי מעריב עולה כי בתנועה החליטו לנקוט בשני צעדים: להגביר ולהגדיל משמעותית את נפח הקמפיין של התנועה עד כניסתו לתוקף של צו המניעה שהוציא מלצר. יש לציין כי ספק אם השופט מלצר יראה תרגיל כזה בעין יפה, כאשר המטרה הייתה לאפשר ל"דרכנו" פרק זמן סביר כדי להיערך להפסקת כל הפרסומים, לא להוסיף פרסומים חדשים בבליץ של הרגע האחרון.
 
מלבד זאת, בתנועה מתכוונים לעתור לבג"ץ ביום ראשון כדי לנסות ולהפוך את ההחלטה של יו"ר ועדת הבחירות. בתנועה הביעו תסכול מהחלטתו, ולדברי אחד הגורמים בתנועה מדובר ב"החלטת מראה" להחלטת מלצר לפסוק נגד הליכוד על הקמפיין "זזים ימינה", למרות שרב המרחק ביניהם. יש לציין כי מנכ"לית דרכנו פולי בורנשטיין הצהירה אתמול כי הם יעתרו עוד במוצאי שבת נגד ההחלטה, אך צעד זה טרם נעשה. 
מלצר הותיר בידי "דרכנו" אפשרות להמשיך עם הקמפיין, במידה ויירשמו כחוק עד השעה 17:00 אצל מבקר המדינה כגוף פעיל בבחירות. ממידע שהגיע לידי מעריב עולה כי דרכנו לא צפויה להירשם. רישום כזה יכריח את העמותה רמות גבוהות של שקיפות: חשיפה מפורטת של מקורות המימון שלה, כמו גם הזרמת הכספים לקמפיינים של התנועה. רישום זה אף יפגע ביכולת של התורמים לקבל החזר מס בגין התרומות לעמותה. 

כזכור, ביום שישי הוציא יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר צו מניעה נגד דרכנו, וכתב כי "מחומר הראיות שהוצג בפניי ומהחקירות שנוהלו בפניי עלה כי פעילותה של דרכנו נועדה להביא להחלפת הממשלה בישראל... והכל למטרת החלפת הממשלה הקיימת בבחירות". פעילות זו לדברי מלצר מנוגדת לחוק מימון המפלגות.
מתנועת דרכנו נמסר: "בהמשך להחלטת השופט מלצר לא קיבלנו עדיין החלטות מחייבות, עד להערכת מצב שתתקיים בתנועה. איננו יודעים מי המוקלט/ת ואם הוא או היא אכן מתנועת דרכנו. אנחנו מקבלים החלטות מסודרות כיצד לפעול רק על פי ייעוץ משפטי ובהתאם להחלטת הוועד המנהל של התנועה. שיהיה שבוע טוב ומחובר לרוב המתון בישראל".
מעורכי הדין מיכאל דבורין ויצחק בם שייצגו את הליכוד בעתירה נגד דרכנו נמסר כי: "לא מפתיע כלל וכלל שדרכנו מסרבת להירשם כגוף פעיל אצל מבקר המדינה. היא מסרבת כיוון שהיא יודעת כי לרישום תהיה השפעה ישירה על חובתה של דרכנו לשקיפות ולחשיפת תורמיה, כמו גם השלכות רוחב בארה״ב". דבורין הוסיף וטען "העובדה שהשופט מלצר איפשר לדרכנו להירשם כגוף פעיל בבחירות עד יום ראשון בחמש בערב, לא אומרת שדרכנו יכולה לנצל את הזמן שניתן לה כדי להוסיף לפרסום הבלתי חוקי שביצעה עוד פרסום ופעילות שטח. פעולה שכזו אסורה לחלוטין והיא ניצול ציני של החלטת השופט מלצר".