רגע האמת מגיע והפוליטיקאים נותנים מאמץ בישורת האחרונה בניסיון להביא מנדטים נוספים למפלגתם. הבוקר (ראשון) התראיין שר התחבורה וחבר מפלגת הליכוד, ישראל כ"ץ, לגל"צ והזהיר משאננות בקרב מצביעי המפלגה. "אם כל תומכי הליכוד יבואו להצביע - נזכה בניצחון גדול", אמר, "החשש הוא משאננות בקרבם, והנטייה לפצל את ההצבעה ולהצביע למפלגות קטנות. אני ולפיד מסכימים שהפער בין המפלגות מאוד מסוכן מבחינתנו. הליכוד חייב לצמצם את הפער בסקרים, ולהיות המפלגה הכי גדולה בכנסת. אין כרגע 61 מנדטים בוודאות שממליצים על נתניהו לנשיא המדינה. לכן, עניין המפלגה הגדולה מקבל חשיבות עצומה".



לגבי הטענה כי הצבעה לליכוד תסכן מפלגות אחרות בימין הנמצאות על סף אחוז החסימה. "אנחנו עלולים לקבל את גנץ בתמיכת איימן עודה. לכן, מי שמצביע ישירות לליכוד מבטיח שבנט, כחול, איחוד מפלגות הימין וזהות יהיו בממשלה הבאה. כולם נאבקים, וכולם פועלים, ואם הליכוד יהיה גדול, כולם יהיו בתוך הממשלה הבאה".



ישראל כ"ץ התייחס גם להצהרה המפתיעה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על כך שיחיל ריבונות בשטחים ביהודה ושומרון ואמר כי לא הופתע מהדברים."הממשלה שלנו לא תבדיל בין הגושים למקומות כמו עלי ושילה, אנחנו נגד עקירת 100 אלף יהודים. חד משמעית לא ניתן אזרחות לפלסטינים בשטחים האלה. ראש הממשלה דיבר על זה שלעולם לא נעקור שום יישוב ושום מתיישב".



עוד אמר כי "אחרי ההכרה האמריקאית זה בהחלט צריך להיות היעד הבא - ריבונות על יישובים יהודים בלי סיפוח אף פלסטיני. באותם יישובים יהודים לא גרים פלסטינים. לא מדברים על סיפוח כל השטח, אלא על החלת ריבונות על יישובים יהודים, ללא סיפוח פלסטינים. אני רוצה להזכיר שקיים חוק ירושלים רבתי שיזמתי אותו, וניתן לחדש אותו מיד בתחילת כהונת הכנסת הבאה. אני מתכוון לפעול בתפקידי כדי לנסות להשיג את הסכמת ארה"ב לקידום החוק".