בחירות 2019: יומיים לפני ההכרעה בקלפיות, יו"ר העבודה אבי גבאי מנצל את ההזדמנות כדי לתקוף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, הפעם, בנושא הגזענות שמידרה לכאורה את הופעתה של שרת התרבות, מירי רגב, מתצלום הסלפי של בכירי הליכוד: "כשאני רואה ראש ממשלה שמעצים את הגזענות בשיחותיו עם מירי רגב – זה עצוב".

אתה בדרכך מתל אביב לבנימינה ברכבת. איך הדרך?
"אנחנו פוגשים עוד הרבה מאוד אנשים ברכבת ואני מאוד שמח לפגוש חיילים וחיילות שמצביעים למפלגת העבודה ולדבר איתם על האג'נדה שלנו. זה מרגש אותנו. יש הרבה התלבטות בינינו לכחול לבן. אנשים לא יודעים את כל הפרטים ואומרים להם שמי שמצביע לנו מקבל את הנבחרת המצוינת שלנו".
 

מירי רגב אמרה הבוקר שעשית עליה סיבוב עדתי ואמרה שלא הייתה באותו היום של הסלפי. 
"היא לא יכולה להכחיש את מה שאמרה בטלוויזיה. היא צולמה. בכל מערכת בחירות אנחנו יושבים קפוצים ומפחדים שמישהו ייתפס הגזען התורן. הפעם הגזען התורן הוא נתניהו שהוכיח שהוא בז לאנשים ומסתובב סביב מיליארדים ולכן היה לנו נוח לומר את האמת. מירי רגב אמרה זאת בעצמה".
 
המפלגות הקטנות לעומתך לא חוששות לצאת נגד נתניהו כדי שלא יגזול מהם קולות.
"אנחנו רוצים קודם כל שינוי במדינת ישראל. מאבק אחד להחליף את נתניהו ושמפלגת העבודה תהיה חלק בשינוי הזה. אנחנו חוששים שהקולות של כחול לבן ילכו לנתניהו ולליכוד. לפיד עשה זאת ב-2013".
 


רגב מוסרת שרה"מ מעולם לא דיבר איתה על הסוגייה המזרחית.
"מותר לצחוק מזה? אני נדהם מהיכולת. היא מספרת בעצמה שרה"מ הסביר לה למה היא כאישה מזרחית לא יכולה להיות בתמונה".
 
אתה רוצה לומר מילה טובה לישראל כ"ץ על הרכבות של יום ראשון?
"אם האנשים הללו לא היו מעבירים את הקרונות לירושלים כדי לייצר כותרת – מדינת ישראל הייתה נראית אחרת והאזרחים היו מקבלים את הרכבות שלהם בזמן ועם מקום לשבת".