יומיים בלבד לפני הבחירות, ובליכוד ובכחול לבן מנצלים את הזמן הקצר שנותר עד לפתיחת הקלפיות לצורך קמפיין אגרסיבי, שנועד להגדיל את כוחן על חשבון המפלגות האחרות בגוש. בראיון נוסף שהעניק היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא הסביר כי אחת הסיבות שבגללה לא כינס את הקבינט המדיני ביטחוני בתקופה האחרונה של ההסלמה ברצועת עזה, הייתה חשש מהדלפות, אך ציין כי פעל לפי תכתיביו. "אתה רוצה שהחמאס יידע יותר מהר מה אנחנו מוכנים לעשות?! אני לא מוכן לזה", אמר נתניהו בראיון לגל"צ.



"שבועיים לפני הבחירות אני פועל על פי המדיניות של הקבינט. כשאני פועל לפי תכתיבי הקבינט ולא חורג מהם. לא צריך לכנס את הקבינט רק כדי שיהיו ממנו הדלפות".



עוד הוסיף על סוגיית עזה: "אני מקיים קשר עם רוב מנהיגי ערב, אבל אף אחד מהם לא מוכן לקחת אותם. אבו מאזן יצר את המשבר הזה כדי שניתן לו את עזה במחיר דמים שלנו. אינני יודע אם אנחנו בדרך להסדרה. אם לא תהיה ברירה נצא למלחמה רחבה, אך זו האופציה האחרונה. אי אפשר לעקור את האסלאם הקיצוני ברצועה כמו שאי אפשר לעקור את איראן. כיבוש עזה יעלה לנו במחיר דמים קשה מאוד".



בנוסף, כשנשאל נתניהו על מינוי עתידי של נציג עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לוועדה למינוי שופטים בכנסת הבאה, הכחיש זאת ראש הממשלה. "לא התחייבתי על זה. אלו שטויות", ציין. בתגובה לדברים אמר בן גביר: "אני לא מתרשם מדבריו של ראש הממשלה - נתניהו הבטיח כל כך הרבה הבטחות בשנים האחרונות: לפנות את חאן אל אחמר, לחסל את החמאס, לבנות ביהודה ושומרון, ובפועל – לא קיים. כמו שאת ההבטחות האלו נתניהו לא קיים, כך לא יקיים את ההבטחה שלא אשב בוועדה למינוי שופטים". 



מוקדם יותר הזהיר נתניהו ראשי רשויות שתומכים בליכוד, בכינוס במעון ראש הממשלה בירושלים: "הייתי ב-1999. כרגע אני מזהה בעיה דומה. אם לא משנים כרגע את המגמה - אנחנו הולכים להפסיד. הנשיא ריבלין אמר דבר פשוט. אם אין 61 ממליצים אז המפלגה הגדולה מנצחת ומרכיבה ממשלה. אין לנו 61. פייגלין מסרב להתחייב. במצב שאין גוש אז לפיד וגנץ הם המפלגה הגדולה. כך לפי הסקרים בתקשורת וככה לפי הסקרים שלנו". 

"בסקרים בקרב אנשים שאומרים שהם בטוח הולכים להצביע, הפער גדל אף יותר. ב-2015 זיהיתי את אותה בעיה כשבוז׳י וציפי הובילו בסקרים. התקשורת אז לא הסתירה את השמחה שלה שהשמאל הולך לנצח. היום קורה אחרת. לפיד וגנץ הולכים לנצח, אבל התקשורת למדה את הלקח והיא מנסה להרדים את האנשים שלנו ואומרת שהליכוד ינצח. ממתי התקשורת מעודדת את הליכוד? רק כשהיא רוצה שנפסיד. מוכרחים להעיר את האנשים. מוכרחים להעיר אותם להצביע לליכוד. ההבדל היחיד בין 2015 להיום זה שהתקשורת למדה את הלקח. לכן הם לא מפסיקים להגיד שאנחנו מנצחים כי יש לנו גוש. הם יודעים שאין לנו גוש. הם מראיינים את פייגלין ויודעים שהוא לא מתחייב לנו. לכן ביקשתי לקיים עכשיו אתכם כינוס חירום כדי להעיר את האנשים שלנו ולהציל את שלטון הימין. זה מה שצריך לעשות עכשיו וצריך לעשות את זה מהר כדי שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר. זאת הדרך היחידה להקים ממשלת ימין ולמנוע את הקמת ממשלת השמאל של לפיד וגנץ יחד עם מרצ, העבודה ובתמיכת המפלגות הערביות".