במפלגות הימין והחרדים משוכנעים שקמפיין הגעוואלד של ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד למחוק אותם כדי לחבור לגנץ ולפיד. יו"ר ש"ס, אריה דרעי, תוקף הערב (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה נתניהו וטען כי הוא פועל ב"כפיות טובה".
"לצערנו הרב הציבור הגדול והרחב שלנו, הציבור הספרדי, המסורתי, הדתי, המכבד תורה, האוהב תורה, שרוצה בהצלחתה של התנועה הקדוש, בהמשך מפעלו של מר"ן זצ"ל, נמצא כעת במסע תעמולתי גדול מאוד מצד ראש הממשלה שכידוע לכם אנחנו היינו הראשונים שבכל הכוח אמרנו שאנחנו נמליץ ואנחנו תומכים אך ורק בראש הממשלה נתניהו, אמרנו את זה בצורה הברורה ביותר. אמרנו גם מה שאף אחד לא אמר - שאנחנו נתמוך בראש הממשלה שימשיך לכהן כל עוד שהחוק מאפשר עד הדקה האחרונה ואנחנו מאחלים לו שלא יקרה לו שום דבר, אין לו יותר נאמנים ויותר תומכים מאיתנו", אמר דרעי. 
"אבל לצערי הרב, כואב לי אני חושב אפילו שזו כפיות טובה", הוסיף, "בימים האחרונים דווקא אנחנו הנאמנים לו ביותר - הוא התחיל מסע שלו בציבור שלנו שאוהב מאוד את התנועה, אבל רוצה גם את ראש הממשלה, ובמסע תעמולה שאנחנו לא יכולים להתחרות בו. אני קורא לציבור שלנו להצביע רק ש"ס ולא לוותר על אף קול כדי לשמור על המסורת והיהדות ועל הצרכים החברתיים. מי שמצביע ש"ס מחזק גם את ביבי אבל מי שמצביע ליכוד פוגע קשות בש"ס ובמר"ן ומעמיד בסכנה את כל הבית".
אריה דרעי


בתוך כך, במפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, הזהירו היום מפני "צונאמי" שיחסל את מפלגות הימין הקטנות. בסרטון שפרסם אמר בנט כי על פי הנתונים שבידיו ראש הממשלה מנצח ברוב ענק גם בגוש וגם במפלגה. "אבל הוא יוצר קמפיין גוועלד, והגוועלד מצליח כלפי מפלגות הימין הקטנות, והוא  מאיים כמו צונאמי למחוק לא מעט מפלגות ימין", טוען בנט. "אין לי פרשנות אחרת חוץ מזה שהוא שואף למפלגה עם לפיד וגנץ, כפי שעשה ב-2009 עם אהוד ברק ואחר כך עם ציפי לבני. לכן כל מי שרוצה ממשלת ימין בראשות נתניהו חייב להצביע למפלגות ימין, אחרת נתעורר כשבמקום איילת שקד שרת משפטים יהיה יאיר לפיד שר משפטים אצל נתניהו".
 
גם באיחוד מפלגות הימין מנהלים את קרב הישורת האחרונה לקראת פתיחת הקלפיות, בשתי חזיתות: האחת מול יו"ר הליכוד בנימין נתניהו והשנייה מול יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין, ששניהם מאיימים "לשתות קולות" על חשבונם. ח"כ בצלאל סמוטריץ', מראשי איחוד מפלגות הימין, הפיץ אתמול סרטון שבו הוא מזהיר מהספינים הצפויים של נתניהו ובנט במסגרת קמפיין גוועלד על חשבון הציונות הדתית.


"נתניהו יסתכל לנו בעיניים ויקרא להציל את שלטון הימין", אמר סמוטריץ'. "מהצד שני יצעקו גוועלד ויגידו שלא יקבלו את תיק הביטחון. הפעם לא מתפתים לשום משתה. נשארים בבית, באיחוד מפלגות הימין". בסרטון נראה סמוטריץ' אוחז כוס מלאה במיץ גזר תוך שהוא מדגים את פעולת השאיבה בקשית, ושואל: "זוכרים את הסיפור על מיץ פטל? בואו נדבר היום דווקא על מיץ גזר. כמו בתסריט ידוע מראש זה יגיע - המשתה! זה עם הקשית.
 
"הוא יתחיל אולי באיזה ביקור ממלכתי בשילה הקדומה ויימשך בתמונה קבוצתית של ראשי הרשויות אצלו בלשכה. הוא יסתכל לנו בעיניים ויקרא לנו להציל את שלטון הימין. הוא יאמר לנו באמת כמה אנחנו חשובים לו ויבטיח שהטלפון הראשון יהיה אלינו. אבל אתם יודעים כמוני - מיד אחרי הבחירות זה ייעלם".
סמוטריץ' יצא גם נגד מפלגת זהות של פייגלין ואמר: "שלוש עובדות שאני לא יודע אם יש קשר ביניהן - בלי מימון מפלגות פייגלין מנהל קמפיין עתיר תקציב בצורה חריגה. פייגלין הפך את הלגליזציה לדגל הכי חשוב שלו בצורה לא קוהרנטית להשקפתו בעבר. הרבה מאוד חברות שמייצרות קנביס ירוויחו הון מעליית שווי המניות שלהן בשנייה שהוא ייכנס לכנסת".